Autor: Triinu Kase, Excellent Business Solutions Eesti AS, teenindusosakonna juht • 4. november 2020

Excellenti 5 nõuannet Standard Booksi kohta

Avaldame siin meie klientide enim levinud küsimused koos praktiliste juhiste ja vastustega. Täpsustuste ja täiendavate küsimuste korral julgustame pöörduma ikka meie kasutajatoe poole.

Triinu Kase jagab nõu Standard Booksi kohta

1. Aruandes ei ole näha piisavalt andmeid. Kas saab ise teha sellist aruannet, kus oleks rohkem andmeid?

Aruandegeneraator võimaldab kasutajal luua uusi aruandeid. Nii on võimalik oma vajaduste kohaselt kasutada kõiki Booksi andmebaasi sisestatud andmeid. Aruandegeneraator võimaldab luua aruandeid, mis on sarnase keerukusega nagu standardaruanded, kuid võivad sisaldada just konkreetsele kasutajale sobivat infot ja väljundit. Aruandegeneraatoriga ei pea ilmtingimata tegema täiesti uut aruannet, vaid sellega saab täiendada olemasolevat aruannet.

2. Kas ma saan ettevõtteid ise lisada ja vajaduse korral kustutada?

Kliendil on võimalik ise lisada ettevõtteid. Selleks on kodulehel üleval juhend, mida tuleb täpselt sammhaaval järgida.

Ettevõtete tühjendamist ja kustutamist teeb konsultant. Tühjendamise korral tehakse tühjaks ettevõtte koht, kuhu hiljem on võimalik ettevõte peale lisada. See teenus on tasuta, kuid on vaja leppida kokku aeg. Kustutamine on tasuline teenus, kuna selle käigus kustutatakse ära ka ettevõtte koht.

3. Tahaksin kliendile anda ligipääsu programmile. Kas on võimalik peita ettevõtteid, et ta näeks ainult neid ettevõtteid, kuhu tal on ligipääs?

Ettevõtete peitmist on võimalik teha kahte moodi. Ühel juhul näeb klient kõiki programmis olevaid ettevõtteid, kuid saab sisse ainult nendesse ettevõtetesse, kuhu talle on antud vastav luba.

Kui klient ei tohiks näha teiste ettevõtete nimesid ettevõtete registris, tuleb tellida tasuline konsultatsioon, mille käigus saame valmistada ette vastava klientprogrammi.

4. Vajutades dokumendil printeri märki, algab kohe printimine, aga tahaks teha dokumendist PDF-i.

Kui kasutaja soovib erinevate dokumentide trükkimiseks kasutada eri printereid, siis on vaja, et dokumendi trükkimisel avaneks printeri valik.

Programmis on võimalik seadistada, kas arve printimisel avaneb printerite nimekiri. Iga eri liiki dokumendi puhul on võimalik määrata seda erinevalt. Selleks tuleb moodulis „Üldine” registris „Dokumendimallid” leida õige dokumendimall ja avada see ekraanil. Malli akna peal valida operatsioonide(„rattakese”) menüüst „Info”. Avanenud aknas märkida linnukesega „Printeri dialoog” ja „Salvesta”. Dokumendimalli aknas vajutada samuti „Salvesta”.

5. Programm on läinud piiratud kasutusega seisu ning pole võimalik printida. Mida teha?

Kui programm on läinud piiratud kasutusega seisu, tuleb võtit uuendada moodulis Üldine >> Seadistused >> Internetivõtmed >> Võta uus andmebaasivõti. Kui võtme võtmine õnnestub, saate vastava teate.

Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700