Kõik sai alguse ühest justkui vähetähtsast juhtumist. Keset ettevõtte kiiret kasvu ja häid tulemusi unustati sulgeda ühe endise töötaja konto, kirjutab KPMG Baltics’i küberturvalisuse valdkonna juht Mihkel Kukk.

- KPMG Baltics’i küberturvalisuse valdkonna juht Mihkel Kukk
- Foto: JAKE FARRA
Iga uus töötaja, koostööpartner, klient – igaüks neist vajab oma digitaalset identiteeti, õigusi ja reegleid, mis ütlevad, mida ta võib ja mida mitte. Kui need piirid on hägusad või puuduvad, siis pole küsimus selles, kas midagi juhtub, vaid millal juhtub, kirjutab KPMG Baltics’i küberturvalisuse valdkonna juht Mihkel Kukk.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
IT-lahenduste ettevõtte Oixio tegevjuhi Ivo Suursoo sõnul suudab tehisintellekt nende ettevõtte näitel teha aastajagu tööd ära ühe kuuga.
RIA ütleb, et kahjuks on mitmeid näiteid, kus Eesti ettevõtted on kaotanud ligipääsu oma sotsiaalmeediakontodele ning halvemal juhul on ka varastatud raha lehega seotud krediitkaardikontolt.
Näited igapäevaelust!
Telia küberturbelahenduste arhitekt Matis Palm toob välja levinumad turvaohu ja seadistusprobleemid, mida kontoritarkvara puhul tuleb kindlasti tähele panna ning jagab kasulikke nõuandeid potentsiaalse ohtu vältimiseks.
Millal saabub aeg, kui ettevõtte saab majandusaasta aruande koos kõigi lisadega luua ja edastada e-äriregistrile oma majandustarkvarast ühe klikiga, ilma aruande koostamiseks eraldi tegevusi tegemata?
Tänu tehisaru kasutamisele on eestikeelsed õngitsuskirjad läinud nii heaks, jättes mulje, et selle on kirjutanud eestlane, ütles IT-ettevõtte Uptime'i tehnoloogiajuht Raimo Seero.