Autor: Tõnis Elling, Ernst & Young Baltic AS juhtiv maksunõustaja • 14. aprill 2020

Telefoni teel osutatava raviteenuse käibemaksukäsitlus

2020. aasta kevadel valitseb kogu maailmas erakorraline olukord. Piirid on tavainimestele liiklemiseks suletud ja valdav enamik inimestest veedab oma päevi kodus pere seltsis. Järjest rohkem räägitakse liikumispiirangutest ja sellest, kuidas saaks oma igapäevaelu korraldada võimalikult vähese füüsilise välismaailma kokkupuutega.
Tõnis Elling selgitab telefoni teel osutatava raviteenuse käibemaksukäsitlust
Foto: Meeli Küttim

Kõlab nagu katkend mõnest ulmefilmist, aga paraku on see reaalsus ja kogu maailm teeb ühiseid jõupingutusi, kuidas COVID-19 viirusest jagu saada või seda vähemalt ohjeldada. Järjest olulisemaks muutuvad mitmesugused kommunikatsioonivahendid, mille abil õnnestub füüsilist kontakti vältides tööd teha ja kaaslastega suhelda, samuti poes käia ja arstiga suhelda. Just sellepärast valisin seekordseks teemaks distantsraviteenuse osutamise käibemaksukäsitluse. Selle mõtte tekkimiseks pakkus mulle abikäe Euroopa Liidu Kohus, mis märtsi alguses samal teemal otsuse tegi.

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700