Autor: Tõnis Elling, Ernst & Young Baltic AS juhtiv maksunõustaja • 14. aprill 2020
Ainult tellijatele
Telefoni teel osutatava raviteenuse käibemaksukäsitlus
2020. aasta kevadel valitseb kogu maailmas erakorraline olukord. Piirid on tavainimestele liiklemiseks suletud ja valdav enamik inimestest veedab oma päevi kodus pere seltsis. Järjest rohkem räägitakse liikumispiirangutest ja sellest, kuidas saaks oma igapäevaelu korraldada võimalikult vähese füüsilise välismaailma kokkupuutega.
Tõnis Elling selgitab telefoni teel osutatava raviteenuse käibemaksukäsitlust
Autor: Meeli Küttim
Kõlab nagu katkend mõnest ulmefilmist, aga paraku on see reaalsus ja kogu maailm teeb ühiseid jõupingutusi, kuidas COVID-19 viirusest jagu saada või seda vähemalt ohjeldada. Järjest olulisemaks muutuvad mitmesugused kommunikatsioonivahendid, mille abil õnnestub füüsilist kontakti vältides tööd teha ja kaaslastega suhelda, samuti poes käia ja arstiga suhelda. Just sellepärast valisin seekordseks teemaks distantsraviteenuse osutamise käibemaksukäsitluse. Selle mõtte tekkimiseks pakkus mulle abikäe Euroopa Liidu Kohus, mis märtsi alguses samal teemal otsuse tegi.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Raamatupidaja iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.