Ainult tellijatele
Autor: Raamatupidaja.ee • 23. aprill 2022
Ainult tellijatele

Treener annab nõu: kuidas joostes võidelda stressi ja ärevusega

Viimased aastad on inimestele toonud kaasa mitu ränka proovikivi - nii pikalt kestev kriisiaeg tekitab paratamatult stressi ja ärevust. Teatud ulatuses saab igaüks end negatiivsete tunnetega tegelemisel aidata - üks võimalus on minna õue jooksma!
Kuidas joostes võidelda stressi ja ärevusega

Treener Pille-Riin Toomsalu kinnitab, et uskumus nagu saaks halvad emotsioonid endast välja joosta, peab paika. “Jooksmine on üks füüsilise aktiivsuse vorme ja kui me treenime, siis vallanduvad kehas keemilised ühendid - endorfiinid ehk heaoluhormoonid. Kindlasti tuleb kõigile tuttav ette see eufooriatunne, mis järgneb jooksmisele või ka muule treeningule. Jooksmine aitab vähendada ärevust ja stressi, tõstab enesehinnangut ning tagab parema une,” teab Pille-Riin ja lisab, et tihti ongi just unepuudus peamine pikaajalise stressi ja sealt edasi ka depressiooni üks põhjustajaid.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700