• 18.02.16, 11:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Audiitor tõttab appi

Maailmapank avaldas 2004. aastal nn ROSC-raporti, milles hinnati muuhulgas Eesti auditeerimise tavasid ja taset. Aruandes leiti, et audiitortegevuse regulatsioon jääb meil rahvusvahelistest parimatest tavadest maha ning hinnanguliselt suisa 50% tehtud audititest on kehva kvaliteediga.
Kuidas valida audiitorit ja tema teenuseid kõige paremini ära kasutada
  • Kuidas valida audiitorit ja tema teenuseid kõige paremini ära kasutada Foto: Pixabay
Kommentaar
Väikeettevõtjana vandeaudiitorina tegutsev Tiia Tiido tegeleb audiitorina rohkem hobi korras, et hoida end vormis. Kuna põhitöö on mahukas ja vastutusrikas, pole uusi kliente viimasel ajal juurde tulnud, kuigi pakkumisi tuleb postkasti palju. „Arvan, et kliendid on hinnatundlikud ja arvestavad audiitori valikul hinnaga,” jagab Tiido oma kogemusi ettevõtjate eelistustest.
Ettevõtja ja raamatupidaja Külli Hiiemäe-Metsari sõnul on audiitori valikul üks asi küll hind, kuid oluline on ka see, kuidas audiitoriga klapitakse ja kuidas infovahetus toimima hakkab. „Koostöö sobiva audiitoriga on nagu ettevõtte arenguvestlus, kus selguvad nii head kui vead ning pannakse paika arenguvajadused ja -suunad,” lisab ta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele