Maksu- ja tolliamet (MTA) annab teada, et hetkel on tehnilisi probleeme ettemaksukontolt maksukohustuste tasumisega.
Tulenevalt infotehnoloogilisest rikkest ei ole maksumaksjate poolt eile tasutud maksusummad läinud maksukohustuste katteks, vaid on jäänud nende ettemaksukontodele ja maksumaksjatele kuvatakse ekslikult tasumata maksunõuded. Rike ilmnes isikute ettemaksukontolt nõuete tasumisel. Kuna võlglaste info ei ole hetkel õige, siis on maksuhaldur probleemi lahendamiseni sulgenud kodulehel oleva avaliku võlapäringu.
MTA kinnitab, et seoses eile tasumisele kuulunud nõuetega ei ole amet teinud ühtegi võla sissenõudmise menetlustoimingut. Probleemiga tegeletakse ja vea parandamisest antakse teada esimesel võimalusel. Maksuamet vabandab võimalike ebamugavuste pärast ja täpsemate selgituste saamiseks tuleb helistada infotelefonile 1811.
Seotud lood
Maksu- ja tolliamet (MTA) annab teada, et probleeme põhjustanud infotehnoloogiline tõrge on kõrvaldatud ning maksumaksjate poolt 12. novembril ettemaksukontole tasutud summad on kantud maksukohustuste katteks.
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.