• 28.07.11, 16:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2 soovitust tõhusamaks projektijuhtimiseks

Ajakiri Personali Praktik toob välja mõned näpunäitedprojektide juhtimiseks ja nende kiiremaks elluviimiseks.
1. Kontrolli meeskonnaliikmete tegevustProjektijuht peab olema kursis kõikide meeskonnaliikmete tegevuse ja nende töö tulemustega. Kõige parem võimalus selleks on koostada nimekiri jälgimist vajavatest tegevustest ja määrata kindlaks kuupäevad nende kontrollimiseks. Kõige parem on teha kolm nimekirja. Esimeses nimekirjas on tegevus, mis vajab pidevat jälgimist, teises tegevus, mille tulemusi peab projektijuht kontrollima
kord nädalas ning viimaks tegevus, mille kontrollimiseks on kindel kuupäev. Seejuures on jällegi oluline, et pidevat jälgimist vajavate tegevuste nimekiri ei oleks liiga pikk, sest meeskond peab suutma tegutseda iseseisvalt.
2. Mõtle, kas projekti meeskond on tasemel
Projektijuht peab regulaarselt hindama kõikide meeskonnaliikmete sooritust ja sobivust meeskonda. Kõlab ehk jahmatamapanevalt, kuid kui üks meeskonnaliige ei saa oma tööga hakkama, soovitatakse sellele inimesele anda tavapärasest
kaks korda rohkem tööd. Olukord laheneb tavaliselt kahel viisil. Üks võimalus on see, et töötaja tulemused ei parane ning ta tunnistab ise, et töö käib talle üle jõu. Teisalt võib töötaja selles olukorras näidata väga head pingetaluvust ningtöötulemuste paranemist.
Loe pikemalt ajakirjast Personali Praktik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele