Autor: Lemmi Kann • 23. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mis aja jooksul peab tööandja vastama töötaja pretensioonile?

Küsimus: Kas seadusega on ette nähtud, kui kiiresti tööandja peab vastama töötaja kirjaliku pretensioonile?

Vastus: Ei, seadus sellist tähtaega ei sätesta, kuid lähtuda tuleks üldisest mõistlikkuse ja hea usu põhimõttest ning vastata mõistliku aja jooksul või siis leppida töötajaga kokku, millal töötajale vastus antakse. Milline on pretensioonile vastamise mõistlik aeg oleneb pretensiooni sisust.

Äripäeva käsiraamatute foorumis vastas küsimusele advokaadibüroo LAWIN Lepik & Luhaäär.

Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700