22. oktoober 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kas Sinu firma on igav?

Omanikud ja investorid tahavad, et firmad oleksid stabiilsed ja tulemused prognoositavad. Samas tahavad nad teisest küljest näha ka kiiret kasvu, mis sageli eeldab innovaatilisust ning panustamist uutele toodetele. Mida siis teha?

Jeremy Gutsche jagab oma nõuandeid ajakirjas Inc:

* Kehtesta riskieelarve - see raha on uute ideede katsetamiseks, näiteks BBC sai omal ajal sellise fondi abil käima uute saadete välja mõtlemise. - investeerimispankur hoiab varasid erineva riskiga instrumentides, tegutse samamoodi. - kui maksad preemiat heade tulemuste eest, siis motiveerid töötajaid tegutsema äri vanas osas ning riske vältima. - väiksed tehku omavahel koostööd ning suured viigu oma uued tegevussuunad põhiärist eraldi firmasse. Esimeses saavad tugevamaks, teised paindlikumaks., millal nad saavad oma lemmikarendusprojektidega tegeleda.

   * Mõtle nagu portfellijuht

   * Ära tasusta ainult tulemusi, vaid otsuseid

   * Kui oled väike, käitu suurena, aga kui oled suur, siis käitu väiksena

   * Anna töötajatele aega

Kas oled oma organisatsioonis mõnda nendest punktidest rakendanud ning mis läks hästi ja mis vähem hästi?

Autor: Lemmi Kann, Juhtimine .ee

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700