Autor: Krista Teearu, Robby & Bobby OÜ partner, ÄP raamatupidamise teabevara peatoimetaja • 6. detsember 2022

Krista Teearu: nõuanded raamatupidamise teenuse kvaliteedi tagamiseks

Kliendile kvaliteetse raamatupidamisteenuse pakkumiseks peab teenusepakkuja aru saama, mida klient temalt ootab - teenuse sisu tuleb kliendiga läbi rääkida ja ka hinnas kokku leppida.
Raamatupidamisbüroo Robby & Bobby partner, raamatupidamise teabevara peatoimetaja Krista Teearu
Foto: Raul Mee

Uuringute kohaselt on kliendi ootused raamatupidajale ja raamatupidamisettevõttele järgmised:

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700