• 08.10.19, 09:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tööandja maine võib olla tähtsam kui palganumber

Ettevõtte kehv maine võib muuta tööle kandideerijad ettevaatlikuks ja kõhklevaks. Kui tegutsetakse veel ühiskonnas vähem prestiižikates tegevusvaldkondades, peab firma oma kuvandile tavapärasemast rohkemgi panustama.
Tööandja maine võib olla tähtsam kui palganumber
  • Foto: Pixabay
Sirvides töökuulutusi, võib märgata, et mõni ettevõte otsib alailma töötajaid. Põhjused võivad olla erinevad, kuid tekib küsimus: miks inimesed seal töötada ei taha? Või äkki ei vasta nad tööandja ootustele? Kui avalikkusesse jõuavad uudised, et töötajad pudenevad oma ametipostidelt nagu õunad puust, ja seda üsna vahelduvas rotatsioonis, siis kas järgmised huvilised julgevadki kandideerida? Millise eelarvamusega? Liiatigi, kui mõni endine töötaja üksikasjalisi kogemusi jagab? Või kes tahab kaubandusettevõttesse tööle asuda teadmisega, et tööpäev on väga pikk, palk väike ja tekkiv puudujääk tuleb oma pisukesest teenistusest kinni maksta? Ilmselge on, et negatiivse mainega ettevõttesse minnakse tööle teatud reservatsiooni ja mööndustega, kui valdkond ja töö väga meeldivad, või pole erilisi valikuvõimalusi. Aga on ka ettevõtteid, kellel võib olla hea maine, ent tegevusvaldkond vastumeelne või -võetamatu.

Seotud lood

Uudised
  • 28.06.19, 08:30
Kuula: Uus töötaja sotsiaalmeedia abiga
Värbamistehnika peab tänapäeval sobima õige turundus- ja müügitaktikaga. Tugev tööandja bränd ja hea maine nii internetis kui ka internetivälises keskkonnas on väga oluline, et parimaid kandidaate ligi meelitada ning häid töötajaid hoida.
Uudised
  • 21.03.16, 16:17
Suundumused Eesti praegusel tööturul
Palgainfo Agentuur annab ülevaate värskest tööturu- ja palgauuringust „Tööturu ja tasustamise trendid sügis-talv 2015/16”.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.03.25, 08:52
Finantsküsimused, millega tasub kindlasti raamatupidaja poole pöörduda
Iga ettevõtja jaoks on oluline, et tema finantsandmed oleksid õigesti kajastatud ja vastaksid seadusandlusele, aga see pole sugugi ainus, kuidas hea raamatupidaja oma klienti aidata saab. Raamatupidamisbüroo K&R Äriteenused OÜ juht Karin Buström nendib, et küsimusi tekib nii seoses erinevate kulude, seadusemuudatuste kui ka ettevõtte rahavoogude haldamisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele