• ST
  • 20.04.17, 11:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Majandustarkvara kasutajatugi kui hingerahu kindlustus

Kuitahes lihtne ja efektiivne pakutav majandustarkvara ka tundub, taandub programmiga rahulolu ühele väga olulisele asjaolule – kiirele ja tõhusale kasutajatoele. Kuidas on teie tarkvara puhul lahendatud kasutajatugi? Millised interaktiivseid ja personaalseid võimalusi pakutakse? Raamatupidaja.ee tutvustab alljärgnevalt enamlevinud majandustarkvarade klienditoe võimalusi ning ettevõtete hoolivust oma klientidest pärast programmi müüki ja juurutust. Tooted on reastatud tähestikulises järjekorras.
Enimlevinud majandustarkvarade kasutajatoe võimalused
  • Enimlevinud majandustarkvarade kasutajatoe võimalused Foto: https://pixabay.com
Accountstudio
Loogilise ülesehitusega, kiire ja lihtsa AccountStudio suurim eelis teiste programmidega võrreldes on erinevate võimaluste rohkus ning omavahel perfektselt sobituvad moodulid, mis raamatupidaja tööd oluliselt kiirendavad ja lihtsustavad. Ja kui raamatupidajatel või teistel programmi kasutajatel peakski tekkima mõni küsimus seoses tarkvaraga, pakub AccountStudio väga efektiivselt toimivat kasutajatuge telefonitsi või kirja teel. Samuti on võimalik kohapealne kasutajatugi nii tarkvaramüüja kui ka kliendi enda juures.
Kuna AccountStudio müüb enda arendatud toodet, saab kõigile küsimustele vastused väga kiiresti ja põhjalikult. Samuti on Eesti raamatupidajatele suur pluss emakeelne tagasiside ja võimalikud lisamaterjalid ning koolitused, selle asemel et sirvida näiteks ingliskeelseid manuaale või suhelda mujal riigis asuva kõnekeskusega. Kokkuvõttes võib öelda, et lisaks kiirele ja lihtsale raamatupidamistarkvarale toetab teid igal hetkel kiire ja selge kasutajatugi.
http://accountstudio.ee
Books 8
Excellenti uue pilvepõhise Books 8 kasutamiseks on loodud mitmekülgne tugisüsteem - juhised ja abi on kättesaadavad nii kirjalikult, telefonitsi, online-nõustamise kui ka videokoolituste ja webinaride läbi. Loodud lahendused pakuvad võimaluse otsida vastuseid enda küsimustele nii iseseisvalt kui ka Excellenti kliendikonsultandi abil, kattes seejuures kasutajate jaoks kõik olulised infokanalid.
Iseseisvaks info otsimiseks on loodud mugav korduma kippuvate küsimuste rubriik (KKK), kuhu kogutakse küsimused, millega tugiliini poole sagedasemalt pöördutakse. Kui aga kasutajal napib aega iseseisvaks abi otsimiseks või ta ei leia seda, saab ta kirjutada tugiliini e-posti aadressile või helistada nõuandetelefonile. Viimast toetab ka hiljuti kasutusele võetud nõuandekeskuse veebipõhine live chat, mis võimaldab kliendi ja konsultandi vahelist reaalajas aset leidvat suhtlust ning on mõeldud eelkõige lühemate ja lihtsamate probleemide arutamiseks.
Ka Books 8 pilvepõhisus mängib kvaliteetse kasutajatoe tagamisel olulist rolli. Tänu pilvepõhisele platvormile on kliendikonsultantidel parem võimalus tuvastada kliendil esinenud mure ja pakkuda kiiremat abi. Lahendus võimaldab teostada vajalikud parandused ja uuendused ilma kliendi tööd segamata. Lisaks on Books 8 kasutajatel võimalik saada ka üks-ühele koolitusi ja konsultatsioone. Täpsem info on saadaval Excellenti veebilehel.
https://www.excellent.ee/et/kasutajatugi
Directo
Directol sisaldub nii telefonitsi kui e-kirja teel pakutav klienditugi juba paketi hinnas. Directo on internetipõhine tarkvara, mille kasutajatoe konsultandid näevad täpselt sama ekraanipilti, mida klientki. See võimaldab tekkinud probleemidest ja küsimusest kiiresti aru saada ning leida lahendused operatiivselt. Kui küsimus on lihtsam ning kliendid soovivad ise oma murele lahenduse leida, on Directo kodulehel rubriik Abi – Directo wiki, mida täiendatakse pidevalt uute juhenditega.
Uusi teadmisi Directo võimalustest on võimalik ka omandada veebiseminaridel. Kui klient ei saa veebiseminaril osaleda, on alati võimalus seminare hiljem vaadata endale sobival ajal. Lisaks saavad kliendid spetsiifilistes või tööprotsessidest lähtuvate erilahenduste välja töötamisel kaasata juurutuskonsultandi, kes oskab anda nõu tänu laialdastele kogemustele erinevate tegevusaladega klientidega.
http://www.directo.ee
Merit Tarkvara
Meriti tarkvara kasutajatugi on tasuta. Vaja pole sõlmida mingeid toe- ega arenduslepinguid, lihtsalt tuleb helistada või kirjutada ning spetsialistide abi on garanteeritud. Kindlasti tasub abi küsida ka siis, kui ettevõte pole tarkvara ostnud, vaid kasutab tasuta versioone. Lisaks tarkvara kasutamise küsimustele võib Meriti poole pöörduda ka siis, kui on muresid viirusetõrjetega, tehnilisi probleeme arvutiga, tõrkeid printimisel ja võrgu kasutamisel.
Merit Aktiva ja Merit Palga klienditugi telefoni ja meiliga on mõistlikus mahus tasuta. Regulaarselt toimuvad tasulised klassikoolitused, mille kava on üleval ettevõtte kodulehel – hetkel on näiteks vabu kohti tarkvara pilveversiooniga alustajate koolitusele. Soovi korral pakutakse ka individuaalset koolitust ja konsultatsiooni: selleks tuleb helistada klienditeeninduse telefonil ning leppida kokku kohtumise aeg ja koht. Kohtumine võib toimuda nii mõnes Meriti kontoris kui kliendi juures.
https://www.merit.ee
NOOM
NOOMi tarkvara töötab kui ühtne tervik, sest majandustarkvaras on olemas kõik lahendused ettevõtte ressursside juhtimiseks, planeerimiseks ning analüüsimiseks. Kliendid, kes ei kasuta erilahendusi, saavad programmi mooduleid vajadusel uuendada sisuliselt kahe nupuvajutusega – lihtne ja kiire viis kõigi nutikate uuenduste saamiseks ilma tarkvaraettevõtte sekkumiseta. Nendele klientidele, kellel on kasutusel erilahedused, päringud jms, viiakse uuendused sisse NOOM-i spetsialistide poolt.
Probleemide korral võib saata päringu kodulehelt kirja teel, millele vastatakse esimesel võimalusel tööpäeva jooksul. Samuti kuuluvad standardsesse kasutajatoe paketti e-posti- ja telefonikonsultatsioonid, mis töötavad tööpäeviti kell 9-17. Võimalik on sõlmida ka laiendatud kasutajatoe pakett, mille teenindusajad lepitakse kliendiga varasemalt kokku.
http://www.astrobaltics.eu
Profit
Profit tarkvara puhul toimub tarkvara kasutamisega seotud küsimuste ja probleemide lahendamine väga operatiivselt. Kasutajatugi toimib kolmel põhilisel moel: e-maili, telefoni ning veebi ehk kaughalduse abil.
Profit majandustarkvara kasutusjuhend on ettevõtte kodulehel kõigile eestikeelsena kättesaadav. Juhend on jaotatud erikategooriateks alates müügist, ostust, laost ja palkadest kuni korteriühistute, taaraarvestuse ja erihindade teemadeni. Lisaks on olemas korduma kippuvad küsimused ehk keskkond, kus kasutajad saavad esitada küsimusi ja hiljem vajadusel vastuseid uuesti vaadata. Nii juhendi kui ka kasutajatoele esitatud küsimuste puhul saab mugavalt kasutada otsingu-süsteemi. Vajadusel saavad kliendid abi mitte ainult programmi kasutamise kohta, vaid ka üldistes raamatupidamislikes küsimustes. Kuna ettevõte kasutab Profitit igapäevaselt töös, siis ollakse praktikud, mitte teoreetikud.
http://intellisoft.ee
RAPID
Majandustarkvara RAPID kasutajatugi pakub interaktiivseid võimalusi alates sisutundlikkust spikrist ja tarkvara automaatsest tagasisidest millegi valesti minekul kuni personaalsete pakkumisteni nagu klienditoe telefon, Skype ja e-kirjad. Lisaks korraldavad tarkvarakonsultandid vajadusel ka personaalset väljaõpet.
RAPIDisse on lisatud põhjalik kasutamisjuhend ehk spikker, mis õpetab lihtsalt, kuidas tarkvara kasutada. Spikrit on võimalik vaadata teemade kaupa ja kasutada ristviiteid, mis on märgitud siniste allajoonitud sõnadena. Samuti saab otsida spikrist huvitavat küsimust või probleemi sõna järgi ja soovi korral ka paberile printida. Kasutusjuhendid on PDF-formaadis ja nende vaatamiseks on vaja laadida arvutisse Foxit Reader või Adobe Acrobat Reader tarkvara. RAPID-i püsikliendid saavad majandustarkvara uue versiooni ise tasuta oma arvutisse laadida – ka selle õpetus on kodulehel olemas.
http://tttarkvara.ee
SmartAccounts
Sõbraliku ja abivalmis klienditoe olemasolu on kindlasti oluline iga majandustarkvara puhul. SmartAccountsi puudutavate tehniliste küsimustega võib pöörduda tarkvaramüüja poole nii telefoni kui ka e-posti teel. Lisaks on võimalik küsimusi esitada mugavalt ka otse tarkvarast menüüpunkti Abi – Klienditugi kaudu.
Rakenduse-siseselt on kõikidel ekraanidel olemas otselingid konkreetsete abitekstide juurde. Lisaks on paljude teemade kohta olemas videojuhendid ning neid tuleb aina juurde. Ehk vastavalt harjumusele on klientidel võimalus leida abi kas tekstina, videotena või küsida otse konsultantidelt - kuidas paremini sobib! Abimaterjalidest leiab kasulikku infot kõikide tarkvara võimaluste kohta, kusjuures materjalid on lahterdatud rakenduse menüüpunktide kaupa. Juhul, kui soovitud abitekst silma ei hakka, saab kasutada mugavat tekstiotsingut.
SmartAccountsi klienditugi on tasuta ning nõustab kasutajaid operatiivselt kogu tööpäeva jooksul.
https://www.smartaccounts.eu
TAAVI
TAAVI majandustarkvara arendajad ja müüjad pööravad suurt tähelepanu oma toodete kasutajatoele, kuna nende jaoks on võrdselt olulised nii uued kui ka olemasolevad kliendid. Suurte kogemustega konsultandid abistavad kasutajaid operatiivselt telefoni ja e-maili teel. Lisaks on võimalik saada kasutajatuge ka üle interneti kaughoolduse vahendusel, mis võimaldab konsultandil teenindada klienti oma töölaua tagant lahkumata, tehes seejuures kliendi jaoks abi saamise väga kiireks ja efektiivseks, kuna konsultant näeb kliendi ekraanipilti oma tööarvutist. Vajadusel võib konsultandi ka enda juurde kohale kutsuda.
Küsimuste korral leiab kodulehelt nii programmide juhendid kui ka korduvad küsimused, mis on selekteeritud erinevate teemade alla ning sisaldavad kõike olulist alates programmi moodulitest kuni tarkvaralike uuendusteni.
https://www.taavi.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele