Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas infot tulemuslikult edastada ja vastu võtta
Psühholoog Ülli Kukumägi annab nõu, kuidas paremini infot edastada ja vastu võtta
Autor: erakogu
Tarku juhte, samuti nagu tarku kuningaid, on läbi ajaloo iseloomustanud oskus koondada enda ümber arukaid nõuandjaid, kes suudavad parimat nõu jagada. Raamatupidajatest on saamas juhtide nõustajad, ent lisaks faktilisele teabele on hea tulemuse saavutamiseks vaja teada ka seda, kuidas infot edastada ja vastu võtta.
Kuigi meile kõigile meeldivad positiivse sisuga uudised, tuleb tahes-tahtmata ette olukordi, kus peame edastama või vastu võtma negatiivse sisuga teateid. Niisugused hetked ei ole tavapäraselt parimad ei sõnumi vastuvõtja ega ka edastaja seisukohalt, tekitades pingeid ja ebameeldivusi. Kuidas käituda, kui tekib vajadus negatiivset infot edastada?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Raamatupidaja iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.