4. november 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas infot tulemuslikult edastada ja vastu võtta

Psühholoog Ülli Kukumägi annab nõu, kuidas paremini infot edastada ja vastu võtta
Foto: erakogu
Tarku juhte, samuti nagu tarku kuningaid, on läbi ajaloo iseloomustanud oskus koondada enda ümber arukaid nõuandjaid, kes suudavad parimat nõu jagada. Raamatupidajatest on saamas juhtide nõustajad, ent lisaks faktilisele teabele on hea tulemuse saavutamiseks vaja teada ka seda, kuidas infot edastada ja vastu võtta.

Kuigi meile kõigile meeldivad positiivse sisuga uudised, tuleb tahes-tahtmata ette olukordi, kus peame edastama või vastu võtma negatiivse sisuga teateid. Niisugused hetked ei ole tavapäraselt parimad ei sõnumi vastuvõtja ega ka edastaja seisukohalt, tekitades pingeid ja ebameeldivusi. Kuidas käituda, kui tekib vajadus negatiivset infot edastada?

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700