Tarbijakaitseamet uuendas ettevõtjatele mõeldud finantsteenuste reklaami soovituslikku juhendit, mis selgitab ja täpsustab seadusesätete ühetaolise tõlgendamise eesmärgil uusi nõudeid finantsteenuste reklaamile.
Selle aasta 1. juulil jõustunud reklaamiseaduse muudatuse järgi peab tarbijakrediidi reklaam olema vastutustundlik ja tasakaalustatud. Reklaam ei tohi jätta muljet, et tarbijakrediidi võtmine on riskivaba ja lihtne võimalus finantsprobleemide lahendamiseks ega kallutada tarbijaid läbimõtlematule laenuvõtmisele. Näiteks ei tohi reklaamis kasutada selliseid reklaamlauseid nagu „Raha saad praegu, maksma hakkad kolme kuu pärast“, „Esimene laen 0%-ga“ jms.
Vahepealne üleminekuaeg oli mõeldud vanadele nõuetele vastavate reklaamide realiseerimiseks. Ettevõtjatel on olnud kolm kuud aega vanad reklaamid uute vastu ümber vahetada ning alates 1. oktoobrist ei ole ühtegi põhjust, miks uusi nõudeid täitma ei peaks.