Autor: Juuli Laanemets • 8. jaanuar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. MTA infotelefonile 1811 saab helistada Skype’i kaudu
Alates tänasest saab maksu- ja tolliameti (MTA) üldinfo telefonile 1811 helistada Skype’i kaudu. Ameti Skype’i konto on mta.eesti. Kliendid saavad helistada esmaspäevast neljapäevani kell 8.30–16.30 ja reedeti kell 8.30–15.30.
Teenindusosakonna juhataja Rivo Reitmanni sõnul aitab Skype parandada maksu- ja tollialase nõustamise kättesaadavust klientidele. „Võtsime Skype´i kasutusele, kuna füüsilise isiku tulude deklareerimise ajal suureneb kliendikõnede arv ja välisriigis viibides on eriti kulukas telefoni teel meiega ühendust saada,“ ütles Reitmann.
Maksu- ja tolliamet juhib tähelepanu, et Skype’i kontole on võimalik ainult helistada, tekstisõnumitele me ei vasta.