Autor: Rivo Sarapik • 12. juuli 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reisibüroo: kliendi ettemaks kustutab võlgu

Enamus reisikorraldajaid kustutab klientide ettemaksutest vanu võlgu, märkis UP-Traveli klienditeeniduse juht Liina Pihu. "Klientide raha päästmine sõltub peamiselt firmade endi soovist ja seda soovi aitab kujundada klientide endi nõudlikkus ettemaksu tegemisel."

UP-Traveli klienditeeninduse juhi hinnangul on aga juba täna võimalik igal reisifirmal endal astuda samme klientidele suurema usalduse pakkumiseks. "Kõik on kinni soovis ja valmiduses kliendi usalduse võitmise nimel pingutada. Meie olime aasta eest alustades niivõrd väike tegija, et pidime ellujäämiseks mõtlema välja, kuidas klientide usaldust võita. Nii tegimegi koostöös Swedpangaga nn turvakonto, mida esineb mitmel pool maailmas, Eestis aga millegipärast ei paku seda mitte keegi peale meie,“ selgitas Liina Pihu. "Selle konto eripäraks on, et kliendi poolt reisi eest tasutud ettemaks saab spetsiaalselt pangakontolt vabaks alles pärast lennuki õhkutõusmist Tallinna lennuväljalt. Kui nüüd firmal tekivad raskused nagu juhtus see TopToursi ja Estouriga, maksab pank automaatselt reisi ärajäämisel ettemaksu teinuile raha tagasi. Nendele aga, kes juba on jõudnud piiritaha lennata, makstakse deposiidist kinni valutu tagasipöördumine,“ ütles Pihu.

Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700