26. november 2008
Jaga lugu:

Kontorigümnastika 5 - rindkere ja õlad

Arigato Spordiklubi fitness- ja personaaltreener Katrin Pärt annab nõu rinna- ja õlavöötme harjutusteks.

Rinnavenitus - algasend Seisa sirgelt, sirged käed taga sõrmseongus

Rinnavenitus - lõppasend     

Tõsta sirgeid käsi pisut ülespoole. Hoia asendit! Venitust peaksid tundma rinnalihastes

 

Õlavenitus - algasend Seisa sirgelt, käed külgedel

Õlavenitus - lõppasend

Tõmba üks käsi tuhara suunas ja kalluta pead samale poole. Jäta keha sirgeks ja hoia asendit!

Autor: Katrin Pärt

Jaga lugu:
RAAMATUPIDAJA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad raamatupidaja uudised igal nädalal enda postkasti.

Raamatupidaja.ee toetajad:

Enimloetud
Marianne Lõhmus
Marianne Lõhmusraamatupidaja.ee ärijuhtTel: 6670405Marianne@raamatupidaja.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin Puhkanraamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt