26. november 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kontorigümnastika 5 - rindkere ja õlad

Arigato Spordiklubi fitness- ja personaaltreener Katrin Pärt annab nõu rinna- ja õlavöötme harjutusteks.

Rinnavenitus - algasendSeisa sirgelt, sirged käed taga sõrmseongus

Rinnavenitus - lõppasend     

Tõsta sirgeid käsi pisut ülespoole. Hoia asendit! Venitust peaksid tundma rinnalihastes

 

Õlavenitus - algasendSeisa sirgelt, käed külgedel

Õlavenitus - lõppasend

Tõmba üks käsi tuhara suunas ja kalluta pead samale poole. Jäta keha sirgeks ja hoia asendit!

Autor: Katrin Pärt

Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700