28. oktoober 2008
Jaga lugu:

Kontorigümnastika 1 - rüht

Treenerina puutun palju kokku inimestega, kelle rüht ja lihastasakaal vajavad korrigeerimist. Mida aeg edasi, seda raskem on õiget rühti taastada, kuna erinevad lihased on tasakaalust väljas. Mõned lihased meie kehas võivad olla pinges ja teised nõrgad. Halb rüht toob aga kaasa mitmeid terviseprobleeme. Et seda ennetada, tuleks end regulaarselt liigutada ja venitada. Seega miks mitte alustada kerge tervisespordiga kohe! Meie kehahoiak ütleb palju, kasvõi seda, et sirge seljaga inimesed on enesekindlamad!

Rinnavenitus - algasend

Istu sirge seljaga, käed külgedel

 

Rinnavenitus - lõppasend 

Vii küünarnukist veidi kõverdatud käed kõrvale ja tahapoole. Hoia asendit! Venitust peaksid tundma rinnalihastes

 

 

Ülaselg - algasend Istu sirge seljaga, vii sirged käed ees kokku

Ülaselg - lõppasend Kumerda selga ettepoole, vii pea käte vahele. Hoia asendit! Venitust peaksid tundma ülaseljas ja abaluude vahel

Autor: KPMG Baltics AS

Jaga lugu:
RAAMATUPIDAJA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad raamatupidaja uudised igal nädalal enda postkasti.

Raamatupidaja.ee toetajad:

Enimloetud
Marianne Lõhmus
Marianne LõhmusärijuhtTel: Marianne@raamatupidaja.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin Puhkanraamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt