"Arved.ee on vaid vahendaja, me ühendame kõiki neid ettevõtteid, kes e-arveid pakuvad. Me muudame lihtsaks e-arvete haldamise, kuna me koondame automaatselt kokku kõik inimese e-arved. Inimene tihti ei teagi, mis arveid tal e-arvena saada oleks võimalik. Me siis pakume välja," ütleb Sooaru.
Jaht uutele ettevõtetele toimub Sooaru sõnul pidevalt, hetkel pole suurtest ettevõtetest nimekirjas vaid EMTd ja Elioni. Nendega üritatakse jõuda kokkuleppele lähiajal.
Hansapank on viimaste aastate jooksul teinud regulaarselt e-arvete võimalust tutvustavaid kampaaniaid. "Praegu laekub ühes kuus hanza.net\'i ligi 100 000 e-arvet. Aasta tagasi oli see kogus poole väiksem," ütles Hansapanga avalike suhete juht Kristiina Tamberg.
Tamberg nentis veel, et panga jaoks on e-arvete näol tegemist mugava arvete esitamise ja maksmise võimaluse vahendamisega. "Lisaks mugavusele aitab e-arve ka loodust säästa. E-arveid saatev ettevõte aga saab kokku hoida ligi poole võrreldes paberkujul e-arve väljastamisega," lisas Tamberg.
SEB Eesti Ühispanga e-teenuste arendusosakonna juhataja Ragnar Toomla sõnul annab e-arvete kasutamine arve väljastajale kulueelise - e-arve panka edastamine on küll tasuline, kuid ca 3-4 korda odavam kui paberarve postitamine.
"Kindlasti on argumendiks ka ajavõit, sest elektrooniliste arvete töötlemine võtab nii arve väljastajal kui ka maksjal oluliselt vähem aega," sõnas Toomla.
"Märtsikuus saabus meie internetipanka U-Net üle 27 000 e-arve kokku 27 ettevõttelt," lisas Toomla.
Nordea Panga turundusspetsialist Tauno Tõhk sõnas, et kokkuhoid on e-arve puhul siiski kaupmehe kasuks, sest tema ei pea saatma paberkandjal arvet. "Pangal on pigem vahendaja roll," märkis Tõhk.