Autor: Marianne Lõhmus • 28. jaanuar 2021
Põhjalik aastaaruanne töötab turunduskampaaniana
Estateguru tegevjuht Mihkel Stamm (vasakul), Äripäeva raamatupidamise ja finantsjuhtimise teemaveebide juht Marianne Lõhmus, Grant Thornton Balticu partner ja raamatupidamise valdkonna juht Anastasia Borovaja ja Grant Thornton Balticu partner ja audiitorvaldkonna juht Mart Nõmper.
Foto: Äripäev
Aastaaruande esitamine ja auditeerimine paistavad ebamugava kohustusena, kuid aina rohkem näevad ettevõtjad selles võimalust suurendada oma usaldusväärsust ning tõestada, et tegutsevad kooskõlas turunduskampaaniates lubatud väärtustega.
Kui börsiettevõtted lähtuvad juba praegu aruandluses printsiibist "mida rohkem, seda uhkem", siis 2020. aasta numbrite mõistmiseks tuleks ka teistel ettevõtetel olulisem informatsioon lisades lahti kirjutada.