Autor: Sigrid Kõiv • 22. oktoober 2020
Ainult tellijatele

Raamatupidamisteenust ei hinnata ainult tehniliste teadmiste alusel

Koroonakriisist väljusid võitjatena need, kes panustasid juba enne pandeemia puhkemist kaugtööle, meeskonnale ja teistest riikidest kiirinfo võimekusele, ütleb BDO Eesti AS juht Sulev Luiga. Sektori üks probleem on pikka aega olnud see, et väga paljud inimesed arvavad end seda valdkonda tundvat tasemel, et võiksid osutada raamatupidamist teenusena. Eesti Raamatupidajate Kogu korraldab mitmendat aastat kutseeksameid. Kas kutseeksamite korraldamine on aidanud pädevusi kasvatada? Kas turu korrastumine on alanud?

Sulev Luiga, BDO Eesti

Esmalt on vaja mõista, et kliendi vajadused ning sedakaudu ka optimaalsed nõuded teenuse osutajale on erinevad. Oleks naiivne arvata, et raamatupidamisteenust hinnatakse ainult raamatupidamistehniliste oskuste ja teadmiste alusel. Võib isegi väita, et sügavate ja ajakohaste raamatupidamistehniliste teadmistega teenuste tellijaid on küllaltki vähe ning trend on pigem kõrge teadlikkusega tellijate vähenemise suunas. Selle põhjuseks on andmetöötluse kasvav automatiseerumine, tekkepõhiste raamatupidamispõhimõtete keerukuse kasv, raamatupidamisinfo ja -aruandluse aktuaalsuse vähenemine võrreldes alternatiivsete infoallikatega jne.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700