• 22.10.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raamatupidamisteenust ei hinnata ainult tehniliste teadmiste alusel

Koroonakriisist väljusid võitjatena need, kes panustasid juba enne pandeemia puhkemist kaugtööle, meeskonnale ja teistest riikidest kiirinfo võimekusele, ütleb BDO Eesti AS juht Sulev Luiga. Sektori üks probleem on pikka aega olnud see, et väga paljud inimesed arvavad end seda valdkonda tundvat tasemel, et võiksid osutada raamatupidamist teenusena. Eesti Raamatupidajate Kogu korraldab mitmendat aastat kutseeksameid. Kas kutseeksamite korraldamine on aidanud pädevusi kasvatada? Kas turu korrastumine on alanud?
Sulev Luiga, BDO Eesti
  • Sulev Luiga, BDO Eesti
Esmalt on vaja mõista, et kliendi vajadused ning sedakaudu ka optimaalsed nõuded teenuse osutajale on erinevad. Oleks naiivne arvata, et raamatupidamisteenust hinnatakse ainult raamatupidamistehniliste oskuste ja teadmiste alusel. Võib isegi väita, et sügavate ja ajakohaste raamatupidamistehniliste teadmistega teenuste tellijaid on küllaltki vähe ning trend on pigem kõrge teadlikkusega tellijate vähenemise suunas. Selle põhjuseks on andmetöötluse kasvav automatiseerumine, tekkepõhiste raamatupidamispõhimõtete keerukuse kasv, raamatupidamisinfo ja -aruandluse aktuaalsuse vähenemine võrreldes alternatiivsete infoallikatega jne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.25, 17:04
Reaalajas aruandlus: kas ettevõtted on valmis?
Reaalajas aruandlus liigub üha kindlamalt uue normaalsuse suunas, kus ettevõtted saavad oma andmeid esitada riigile kiiresti, täpselt ja struktureeritult. Mida see endaga kaasa toob ning milleks firmad ja organisatsioonid peavad valmis olema, selgitab raamatupidamisettevõtte Vesiir OÜ juhataja Enno Lepvalts.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele