Autor: Hando Sinisalu, ajakirjanik, turunduskonsultant ja ettevõtja • 4. juuni 2020

Soovitused veebilehe sisu loomiseks

Ligikaudu kaks kolmandikku klienditeekondi saab alguse Google’i otsingust. Nii et võib üsna julgelt väita, et kui Google sind ei leia, siis pole sind olemas.

Google’is esiletõusmiseks on kaks võimalust. Esimene võimalus on osta Google’ist reklaami – sellisel juhul ilmub sinu ettevõtte koduleht otsingusse koos märgistusega „ad” ehk reklaam. Teine võimalus on luua head sisu, muutuda seeläbi usaldusväärseks ja populaarseks ning siis tuleb sinu firma leht otsingus välja orgaaniliselt – ilma raha maksmata.

Orgaaniliselt heade otsingutulemuste saavutamisel on olulised veel paljud muud tegurid – lehekülje laadimise kiirus, õigete märksõnade kasutamine, see, kas lehekülg on kohandatud mobiilivaatele, ja ka geograafiline asukoht. Sageli kuvab Google esimeste seas just otsijale geograafiliselt lähemal asuvad firmad.

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700