Autor: Kaido Pajumaa • 4. mai 2020
Ainult tellijatele

Negatiivse tagasiside andmise plussid ja miinused

Töötajate motiveerimisest olen varem juba päris palju kirjutanud, seetõttu vaatlen seekord lähemalt tagasiside andmist, mis on kahtlemata üks tähtsamaid ja tõhusamaid juhtimisvahendeid. On ju oluline, et sinu tiimiliikmed teaksid, kuidas neil läheb – nii positiivse kui ka negatiivse külje pealt.

Koolitaja Kaido Pajumaa avab tagasiside andmise tagamaid

Muret tekitav on, kui saad töötajatega rääkida ainult positiivsest, sest negatiivset võetakse kriitikana, solvutakse ja tõmbutakse endasse. Halvemal juhul pidurdab see ka motivatsiooni.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700