14. november 2018
Ainult tellijatele

Miks tahab pank teada äritegevuse detaile?

Juba paar viimast aastat on Eesti ettevõtjad mõnikord seisnud silmitsi olukorraga, kus pangakonto avamine Eestis on väga keeruline või siis on suletud juba avatud kontod. Samuti on nii mõnigi klient saanud pahaseks, kui temalt on uuesti küsitud samu küsimusi, millele ta juba kord on vastanud. Miks pank nii käitub?

Märt Helmja selgitab panga huvi äritegevuse detailide vastu
Autor: erakogu

Panga igapäevategevus on klientidega hea ärisuhte loomine ja hoidmine. Selle juurde kuulub tihe suhtlus ning mõnikord võib pank küsida ka küsimusi, mis ettevõtjale võivad tunduda lausa tema igapäevatöösse sekkumisena. Seda ei maksa imeks panna, sest pank täidab talle seadusega pandud kohustusi ning kuivõrd „tunne oma klienti põhimõte” kehtib kogu ärisuhte jooksul, peab pank regulaarselt kliendiandmeid uuendama.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Marianne LõhmusRaamatupidaja.ee ärijuhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700