• 14.11.18, 14:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks tahab pank teada äritegevuse detaile?

Juba paar viimast aastat on Eesti ettevõtjad mõnikord seisnud silmitsi olukorraga, kus pangakonto avamine Eestis on väga keeruline või siis on suletud juba avatud kontod. Samuti on nii mõnigi klient saanud pahaseks, kui temalt on uuesti küsitud samu küsimusi, millele ta juba kord on vastanud. Miks pank nii käitub?
Märt Helmja selgitab panga huvi äritegevuse detailide vastu
  • Märt Helmja selgitab panga huvi äritegevuse detailide vastu
  • Foto: erakogu
Panga igapäevategevus on klientidega hea ärisuhte loomine ja hoidmine. Selle juurde kuulub tihe suhtlus ning mõnikord võib pank küsida ka küsimusi, mis ettevõtjale võivad tunduda lausa tema igapäevatöösse sekkumisena. Seda ei maksa imeks panna, sest pank täidab talle seadusega pandud kohustusi ning kuivõrd „tunne oma klienti põhimõte” kehtib kogu ärisuhte jooksul, peab pank regulaarselt kliendiandmeid uuendama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.25, 17:04
Reaalajas aruandlus: kas ettevõtted on valmis?
Reaalajas aruandlus liigub üha kindlamalt uue normaalsuse suunas, kus ettevõtted saavad oma andmeid esitada riigile kiiresti, täpselt ja struktureeritult. Mida see endaga kaasa toob ning milleks firmad ja organisatsioonid peavad valmis olema, selgitab raamatupidamisettevõtte Vesiir OÜ juhataja Enno Lepvalts.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele