14 november 2018
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Miks tahab pank teada äritegevuse detaile?

Juba paar viimast aastat on Eesti ettevõtjad mõnikord seisnud silmitsi olukorraga, kus pangakonto avamine Eestis on väga keeruline või siis on suletud juba avatud kontod. Samuti on nii mõnigi klient saanud pahaseks, kui temalt on uuesti küsitud samu küsimusi, millele ta juba kord on vastanud. Miks pank nii käitub?

Märt Helmja selgitab panga huvi äritegevuse detailide vastu  Foto: erakogu

Panga igapäevategevus on klientidega hea ärisuhte loomine ja hoidmine. Selle juurde kuulub tihe suhtlus ning mõnikord võib pank küsida ka küsimusi, mis ettevõtjale võivad tunduda lausa tema igapäevatöösse sekkumisena. Seda ei maksa imeks panna, sest pank täidab talle seadusega pandud kohustusi ning kuivõrd „tunne oma klienti põhimõte” kehtib kogu ärisuhte jooksul, peab pank regulaarselt kliendiandmeid uuendama.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile Raamatupidamise Praktiku lugudele
  • Ligipääsu ajakirja PDF-idele
  • Ajakirja paberväljaande
  • Võimaluse küsida erialast nõu asjatundjadelt
  • Jaga lugu:
    RAAMATUPIDAJA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad raamatupidaja uudised igal nädalal enda postkasti.

    Raamatupidaja.ee toetajad:

    Marianne Lõhmus
    Marianne Lõhmusraamatupidaja.ee ärijuhtTel: 6670405Marianne@raamatupidaja.ee
    Cätlin Puhkan
    Cätlin Puhkanraamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee