22. mai 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hierarhiast tulemuslikkuseni: kuidas e-posti paremini kasutada

E- kirjade peidetud ohud
Foto: https://pixabay.com
E-post on peamine digitaalse kommunikatsiooni meetod töökohal. Aga selles on ka oma peidetud ohud.

Ettevõtted on algusest peale tunnustanud e-posti kui töökohal kommunikatsiooni soodustavat vahendit. Võimalus võtta korraga ühendust suure hulga inimestega suurte vahemaade taga näiliselt vähese kuluga ja peaaegu ajanihketa, tegi sellest tehnoloogiast potentsiaalselt kõike muutva idee. Kuigi on tekkinud ka teisi rakendusi, mis lubavad e-posti asendada, kasutatakse seda töökohal üha enam. Siiski pole laialt levinud ja omaks võetud e-post suhtlemiseks alati tulemuslik ega isegi tõhus.

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700