Jaga lugu:

Pretensioonide hüvitamise maksustamine

Kuidas maksustatakse kliendipretensioonide hüvitamist?  Foto: Pixabay

Kas kliendile tekitatud ebameeldivuste hüvitamine on kingitus või ettevõtlusega seotud kulu?

Raamatupidaja.ee lugeja küsib:

Kuidas maksustatakse kliendipretensioonide katteks tehtud kulusid? Näiteks kui restorani teenindaja ajab kliendile suppi peale ja annab selle hüvitamiseks pudeli veini, siis kas seda tuleb maksustada kui kingitust või on see ettevõtlusega seotud kulu?

Leinonen OÜ nõustamisüksuse juht Tõnis Elling vastab:

Tegemist on kingitusega. Kahju hüvitamine ei saa see olla. Kahju hüvitamine oleks see siis, kui restoran peseks kliendi rikutud riided ära või maksaksid need kinni. Nüüd nad kingivad kompensatsiooniks pudeli veini, aga klient on ikka määrdunud riietega. Kui vein on alla 10 euro, siis on see maksuvaba reklaamkingitus.

Samal teemal loe pikemalt: Lõikelillede ja kinkide maksustamise eripärad

Jaga lugu:
RAAMATUPIDAJA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad raamatupidaja uudised igal nädalal enda postkasti.

Raamatupidaja.ee toetajad:

Enimloetud
Marianne Lõhmus
Marianne Lõhmusraamatupidaja.ee ärijuhtTel: 6670405Marianne@raamatupidaja.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin Puhkanraamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee