Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kulude juhtimine teenindussektoris
Ülle Pärl, EBSi dotsent, kirjutab kulude juhtimisest teenindussektoris
Autor: erakogu
Kulude juhtimise valdkonnas on sageli keskendutud tootmisele, sest kuluarvestus iseseisva distsipliinina arenes välja vajadusest valmis- ja lõpetamata toodete omahinna arvestuse järele finantsaruandluses. Maailm liigub üha enam teenusmajanduse suunas ning teenindussektoris tegutsevatele ettevõtetele muutub aina olulisemaks kuluarvestus ja -analüüs.
Anname ülevaate teenindussektori eripärast ning pakume mõned meetodid teenindussektori kulude juhtimise ja analüüsi jaoks.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil tel[email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Raamatupidaja iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.