• 17.06.16, 11:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kulude juhtimine teenindussektoris

Kulude juhtimise valdkonnas on sageli keskendutud tootmisele, sest kuluarvestus iseseisva distsipliinina arenes välja vajadusest valmis- ja lõpetamata toodete omahinna arvestuse järele finantsaruandluses. Maailm liigub üha enam teenusmajanduse suunas ning teenindussektoris tegutsevatele ettevõtetele muutub aina olulisemaks kuluarvestus ja -analüüs.
Ülle Pärl, EBSi dotsent, kirjutab kulude juhtimisest teenindussektoris
  • Ülle Pärl, EBSi dotsent, kirjutab kulude juhtimisest teenindussektoris
  • Foto: erakogu
Anname ülevaate teenindussektori eripärast ning pakume mõned meetodid teenindussektori kulude juhtimise ja analüüsi jaoks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele