Ainult tellijatele
17. juuni 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kulude juhtimine teenindussektoris

Ülle Pärl, EBSi dotsent, kirjutab kulude juhtimisest teenindussektoris
Autor: erakogu

Kulude juhtimise valdkonnas on sageli keskendutud tootmisele, sest kuluarvestus iseseisva distsipliinina arenes välja vajadusest valmis- ja lõpetamata toodete omahinna arvestuse järele finantsaruandluses. Maailm liigub üha enam teenusmajanduse suunas ning teenindussektoris tegutsevatele ettevõtetele muutub aina olulisemaks kuluarvestus ja -analüüs.

Anname ülevaate teenindussektori eripärast ning pakume mõned meetodid teenindussektori kulude juhtimise ja analüüsi jaoks.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700