• 09.05.16, 16:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MTA otsib teenusedisaini partnerit

Maksu- ja tolliamet kuulutas välja riigihanke teenusedisaini partneri leidmiseks, kes konsulteeriks iseteeninduskeskkonnas e-MTA asuva rohkem kui 200 rakenduse uuendamist ja ümberkujundamist.
MTA otsib hankega teenusedisaini partnerit
  • MTA otsib hankega teenusedisaini partnerit Foto: Eiko Kink
Maksu- ja tolliameti teenusedisaini juhi Valeria Kadõrova sõnul avatakse uuendatud e-MTA kasutajatele juba 2018. aastal ning 2020. aastaks peavad kõik rakendused olema uuendatud ning senisest oluliselt parema kasutajamugavusega. „Kõik meie e-teenused saavad olema sarnase väljanägemise ja kasutusloogikaga, mis lihtsustab maksumaksjal erinevate teenuste kasutamist. Eesmärk on, et meie teenuste kasutamiseks läheks vaja võimalikult vähe eelteadmisi, sest teenus ise on lihtsalt mõistetav ning vajalik abi on e-keskkonnas mugavalt kättesaadav,“ ütles Kadõrova.
Teenusedisaini konsultatsiooniteenus sisaldab e-MTA kasutajate vajaduste uurimist, analüüsi, rakenduste testversioonide loomist, disaini ja kasutajatelt tagasiside korjamist. Samuti hõlmab hangitav teenus e-MTA rakenduste kasutajapoolse vaate ning kasutusloogika lihtsustamist ja arendamist.
Tööde tulemusena valmib terviklik lahendus, kuidas e-MTA klient saab soovitud teenust kasutada ning mida rakendatakse kõikide teenuste väljaarendamisel.
Hanke tulemusel sõlmitakse teenusepakkujaga raamleping tööde teostamiseks 2019. aasta lõpuni. Pakkumuste esitamise tähtaeg on 20.06.2016.
Hankega on võimalik tutvuda riigihangete registris - https://riigihanked.riik.ee/register/hange/174133

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele