Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Toimetulek keeruliste inimeste ja olukordadega
Koolitaja Jaanus Kangur annab nõu, kuidas hakkama saada keeruliste inimeste ja olukordadega
Autor: erakogu
Kui loobume uskumusest, et teine inimene on keeruline, saame keskenduda suhtele. Suhe on miski, mis tekib kahe või enama inimese vahel ning on alati ainukordne looming. Seega tasub küsida, miks mõni suhe või suhtlussituatsioon ei õnnestu?
Suhtlemine on meie peamine tegevus. Olenemata tegevusalast hõlmab suhtlemine väga suure osa meie ajast kodus, tööl, kaupluses jm. Ilmselt oleme kõik kogenud olukordi, kus meid ei mõisteta või meie ei mõista teisi ning kogenud erimeelsusi ja konflikte. Tõenäoliselt oleme mõnigi kord nimetanud selles olukorras suhtluspartnerit keeruliseks või raskeks isikuks. Raske klient, raske kolleeg, raske ülemus. Ent kas keegi meist on valmis tunnistama, et me ise oleme rasked isikud? Ilmselt mitte. Võib-olla polegi keerulisi inimesi olemas?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Raamatupidaja iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.