Alates tänasest saab toetuse taotlemise kohta nõu küsida ka KIKi Facebooki lehel. Rubriigi alt leiab info kõigi käimas olevate voorude kohta. Keskkonnaprogrammist toetuse saamiseks tuleb projekt esitada juba 17. augustiks.
- KIK avab Facebookis nõuanderubriigi Foto: Erik Prozes
„Meie eesmärk on anda inimestele asjatundlikku nõu võimalikult kiiresti. Kuna sotsiaalmeedia kasutamine on ajas aina kasvanud, siis otsustasime ka selle täiendava võimaluse välja pakkuda,“ ütles KIKi kommunikatsioonijuht Elina Kink. „Facebooki kaudu esitatud küsimusi ja vastuseid näevad ka teised, mistõttu on kasu mitmekordne,“ selgitas ta.
Kõige enam küsimusi tekib inimestel vahetult enne vooru tähtaja saabumist ning palju on korduvaid küsimusi.
Rubriigi avatud taotlusvoorud alt leiab info kõigi käimas olevate voorude kohta. Küsimuse esitamiseks tuleb valida Facebooki lehel konkreetne taotlusvoor ning esitada küsimus seal avanevasse aknasse. Eesmärk on küsijatele vastata võimalikult kiirelt, vähemalt tööpäeva jooksul. Kui küsimus on konkreetse projekti keskne, saadetakse vastus küsijale privaatselt.
Sotsiaalmeedia on täiendav võimalus nõu küsida, kasutusele jäävad ka kõik senised taotlejatele tuttavad infokanalid.
Täpsema info avatud voorude kohta leiab ka
KIKi kodulehelt. KIK on esindatud kõigis maakondades ning küsimuste tekkimisel tasub nõu pidada KIKi spetsialistidega, kelle kontaktid leiab
SIIT.Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.