Käesoleva aasta esimese kuue kuuga maksis RSA Kindlustus oma klientidele seitse protsenti rohkem hüvitisi kui mullu samal perioodil.
Ettevõtte pooleaasta käive kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kuue protsendi võrra ning ulatus 15,8 miljoni euroni.
RSA Kindlustuse Eesti filiaali juht Kaido Kepp ütles, et tänavu esimesel poolaastal oli tavapärasest rohkem varakahjude väljamakseid.„RSA kodukindlustuse kahjude hüvitiste summa on kerkinud ligi 40 protsendi võrra küündides 2,2 miljoni euroni. Sel talvel oli mitmeid puitmaja põlenguid, mis olid alguse saanud tulekolletest. “ ütles Kepp ning lisas, et kodu ehitamisel on väga oluline järgida kõiki kaasaegseid turvalise ehitamise põhimõtteid ja kontrollida, et ohutusnõuded oleks täidetud. Lisaoht tekib suvemajades, kus ilmselt pole regulaarselt ka küttekoldeid hooldatud, seega tuleks seda enne kütmist kindlasti teha.RSA kodukindlustuse turuosa on poolaastaga kasvanud 21 protsendi võrra. Üle kahe korra on suurenenud ettevõtte kindlustuse väljamakstudhüvitised küündides 1,4 miljoni euroni, turuosa kasv oli 11,9 protsenti. Kaskokindlustuse väljamakstud kahjuhüvitused olid sel poolaastal 4 miljonit eurot,mullu juunis oli kahjuhüvitiste summa ligi 4,6 miljonit eurot, turuosa kasvas 10,1 protsenti.RSA Kindlustus teeb varakindlustustoodete pakkumisel koostööd SEB Pangaga. 2013. aastal oli RSA Kindlustuse müügikäive kokku 30,9 miljonit eurotning kahjuhüvitisi maksis ettevõte aastaga 18,4 miljonit eurot. Hetkel moodustab RSA Kindlustuse turuosa 12,2% olles turul neljandal positsioonil.RSA Kindlustus tegutseb Eestis Codan Forsikring A/S Eesti filiaalina, kasutades RSA kaubamärki. Codan Forsikring A/S on Taanikahjukindlustusselts, mis kuulub rahvusvahelisse RSA kindlustusgruppi.
Autor: Tuuli Seinberg, raamatupidaja.ee
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.