Toodete garantiikorras vahetamine võib tekitada ka raamatupidamislikke probleeme. Nuputa, kuidas oleks mõistlik töö korraldada nii, et segadust ei tekiks.
Väikeettevõte müüb tarbekaupa, millele suurtootja on andnud garantii. Leping on sõlmitud ilma vahendajateta otse tootja ja müüja vahel. Lepingus on kokkulepe, et juhul kui müüja asendab garantiiprobleemi tõttu toote tarbijale ehk ostjale, siis tootja annab omakorda müüjale uue toote. Rahalist tehingut ei toimu, üks toode asendatakse teisega.
Töökorraldus on selline, et toote garantiikorras vahetamine müüjale toimub koos uute toodete tarnega. Müüja annab vigase toote üle ja tarnija saadab järgmise tarnega asendustoote koos saatedokumentide ja uue kaubaga.Ettevõtte usin raamatupidaja, kes teeb igakuiselt kauba inventuuri, hakkab märkama, et kaubakogused, mille eest on arve esitatud ei sobi tegelike kogustega. Milles võib olla probleem ja kuidas seda lahendada?Ülesande vastused leiad selle nädala uudiskirjast.Ülesande koostas väikeettevõtja ja ettevõtluse õppejõud, MBA Külli Metsar
Seotud lood
AccountStudio on äritarkvara, kus kõik lahendused on läbi mõeldud ja moodulid sobituvad omavahel perfektselt, pakkudes stabiilset terviklahendust. Parim töövahend nii raamatupidajale, raamatupidamisbüroole kui ka ettevõtjale – meiega liigud eesmärkide suunas!