• 21.02.13, 16:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teo Hären: Raamatupidajad on tihti loovamad kui turundajad

Intervjuu Rootsi ettevõtja, konsultandi ja koolitaja Teo Häreniga.
See on üks suurimaid probleeme tänapäeval, et turundajad ja tootearendajad peavad ennast kõige loomingulisemateks inimesteks organisatsioonis ega mõtle sellele, kuidas oma loovust veelgi edasi arendada. Seevastu näiteks finantsinimesed ja raamatupidajad võtavad loovust üha tõsisemalt. Nad näevad iseennast loominguliste töötajatena ning mõistavad, et loovuse abil on võimalik teha asju paremini," leiab Rootsi ettevõtja ja koolitaja ning turunduskonverentsi Password 2013 esineja Teo Hären, kelle kireks on kõik, mis puudutab inspiratsiooni ja loovust.
Loe intervjuud Best Marketingi veebilehel SIIN.
14. märtsil kell 13:00 - 16:00 viib Teo Passwordil läbi workshopi "Kuidas loovust arendada". Tule osalema! Passwordi kavaga saab tutvuda SIIN .
Autor: Hando Sinisalu, Juuli Laanemets

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele