• 11.11.11, 09:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarja Halonen tunnustas Eesti maksu- ja tolliametit

Soome president Tarja Halonen tunnustas 10. novembril Eesti Maksu- ja tolliametit kvaliteediinnovatsiooni auhinnaga kliendipõhise ettemaksukonto eest, teatas amet.
Kliendipõhise ettemaksukonto abil saab klient mitme erineva ülekande asemel katta kõik oma kohustused ühe maksekorraldusega. Kliendipõhise ettemaksukonto võttis MTA kasutusele 2009. aastal, uue arvestussüsteemi ja võlahalduse süsteemi arendamine lõppes 2010. aastal.
Auhinna võtsid Soome presidendilt vastu maksu- ja tolliameti peadirektori asetäitja Egon Veermäe ja uuele elektroonilisele arvestussüsteemile ülemineku projekti juht Ruth Paade.
"Innovatsioon ei ole tänases muutuvas maailmas enam pelgalt võimalus, vaid see on kohustus, sest avalik sektor peab käima muutustega kaasas ja pakkuma kvaliteetset teenust. Mul oli hea meel kuulda, et ettemaksukontoga seotud süsteem on maailmas unikaalne ja meil soovitati seda ka laiemalt tutvustada," tänas Veermäe Soome presidenti ja konkursi korraldajaid kõrge tunnustuse eest.
MTA peadirektor Enriko Aav märkis, et maksu- ja tolliamet on läbi aastate pidanud esmatähtsaks lihtsustada maksumaksja elu kohustuste täitmisel.
"Tunnustuse pälvinud uuendus sai võimalikuks tänu 2009. aastal rakendatud uuele tulude arvestamise süsteemile. See oli MTA infosüsteemide põhjapanev arendus, mis lõi eeldused maksumaksja elu kergendavate paljude uute teenuste väljatöötamiseks. Süsteemi abil saab parema ülevaate ka riigi rahalisest hetkeseisust, samuti mängis see olulist osa MTA infosüsteemide valutul eurole üleviimisel,” ütles Aav.
Maksu- ja tolliametit on tänavu mitmel korral tunnustatud ka juhtimiskvaliteedi parendamise eest. Jaanuaris pälvis Maksu- ja Tolliamet tiitli "Kvaliteedi Tegu 2010" protsessipõhise juhtimise juurutamise eest. Samuti oli MTA üks kolmest avaliku sektori asutusest, mis pälvis tunnustuse väga heade tulemuste eest avaliku sektori kvaliteediauhinna konkursil "Arenev riigiasutus 2011".

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele