Võrreldes tänavuse ja eelmise aasta 10 kuu tulemusi on kliendikülastuste arv kahanenud üle 19 %. Kõige suurem langus on olnud MTA Haapsalu teeninduskohas - üle 32 %. Tallinnas on võrreldaval perioodil ametit külastanud ligi 26 500 inimest vähem, mis tähendab, et iga päev käib klienditeeninduses 123 maksumaksjat vähem.
Kliendikülastuste vähenemise põhjusena nimetab MTA teenuste head kättesaadavust e-maksuametis/e-tollis. Info saamisel on suureks abiks ka MTA kodulehekülg. ja vene keeles: www.emta.ee/tagasisiderus.
Samas on maksuhaldur loonud klientide paremaks teenindamiseks kõigisse teeninduskohtadesse võimaluse, et kohapeal saab kõiki riiklikke makse (näiteks maamaks, sotsiaalmaks, tulumaks), samuti maksuvõlalt arvestatud intressi ja muud rahalised kohustused tasuda või teha vastav ettemaks deebetkaardiga.Küll tasub aga meeles pidada, et deebetkaardiga tasudes lisandub teenustasu iga makse eest: Swedbanki kliendile on see 3 krooni, SEB panga kliendile 9, Sampo panga kliendile 26 ja Nordea panga kliendile 29 krooni. Endiselt saab neis teeninduskohtades, kus asuvad kassad, teha lisaks ka sularaha makseid. Missuguseid teenuseid kliendid veel soovivad ja kas olemasolevad on piisavalt selged ning lihtsad, selle kohta on maksuhaldur loonud arvamuste, ettepanekute, kiituste, kaebuste avaldamise tagasiside vormid kodulehele eesti keeles: www.emta.ee/tagasiside
Olulise täienduse on saanud ka MTA venekeelne kodulehekülg
Maksu- ja Tolliameti teeninduskohtadest saab täpsemat infot kodulehelt kontaktide rubriigist.