Krediiti ostmine on meie igapäevase elu lahutamatu osa, näiteks elektri- ja telefoniarvete tasumine tagantjärele. Läbimõeldud krediidijuhtimine - krediidiotsuste tegemine, kliendibaasi haldamine, arvete esitamine ja võlgade sissenõudmine - annab ettevõttele tugeva konkurentsieelise.
Krediidijuhtimise teenuste turuliidri AS Lindorff töötajad Eerika Erlach, Kadrian Jaagund, Anneli Kaasik, Kaarel Kais, Ele Lepik, Inga Piiroja, Hannes Rosenberg, Riina Zuravljova, Kristel Tähhe-Kaljulaid ja Kartin Verma selgitavad oma raamatus „Krediit ja võlad. Krediidijuhtimise põhimõtted“ kogu protsessi korraldamist nii, et üheaegselt oleks tasakaalustatud äririsk, tagatud maksete laekumine ja klientide rahulolu. Viimaseks abinõuks on tasumata arvete sissenõudmine inkassofirma või kohtu kaudu.
Tunnustatud suhtekorraldaja Aune Past on eraldi peatükis käsitlenud seda, kuidas oleks õige ja viisakas klientidega, s.h võlgnikega suhelda. Hindamatu lisaväärtuse annavad raamatule erinevate arvete ja lepingute näidised.