Juba
peaaegu aasta on ettevõtted ja asutused saanud kasutada
veebipõhist aruannete esitamise kanalit eSTAT. Kui eelmisel
aastal oli eSTATi kaudu võimalik esitada 21 aruannet, siis
alates 2007. aastast saab sama kanalit kasutades esitada juba 77
erinevat aruannet. Kõik ettevõtted, kellel on 2007.
aastal eSTATi kasutamise võimalus, saavad postiga teavitava
kirja ja juhendi.
Andmeesitajadon eSTATi hästi vastu võtnud — seda kinnitab 3572ettevõtte ja asutuse liitumine süsteemiga. 2006. aastasügisel korraldatud eSTATi-teemalise küsitluse tagasisidepõhjal võib väita, et kasutajad hindavad eSTATimugava, kiire, ülevaatliku ja ka loodussäästlikuinfokanalina.
Pealeselle tunnustati eSTATi Riigikantselei konkursil „Parim uuendus2006”, kus pälviti esimene koht.
eSTATigaliitumiseks on vaja esitada Statistikaametile taotlus. Blankett asubaadressil
https://eSTAT.stat.ee.Mitmeid taotlusi on saadetud faksiga, kuid kahjuks ei saaStatistikaamet neid menetleda. Kasutajaõiguse taotlus ondokument, mille esitaja peab olema ettevõtte/asutuseesindusõiguslik isik ning see peab olema allkirjastatudpaberil või digitaalselt.
Küsimustetekkimisel aitab Teid klienditugi telefonil 625 9100 võie-postiga
[email protected].
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.