• 25.11.24, 08:00

Alustavale raamatupidajale: 5 olulist põhimõtet, kuidas oma kliente hoida

Kas oled oma raamatupidaja karjääri alguses ja tunned, et detailid varjutavad sageli suurema pildi? Need viis väärt põhimõtet aitavad sul keerulistes oludes hoida häid suhteid oma klientidega.
Alustavale raamatupidajale: 5 olulist põhimõtet, kuidas oma kliente hoida
  • Foto: Raul Mee
Raamatupidaja ja kliendi vaheline suhe tugineb usaldusel, selgusel ja vastutusel. Me kõik teame, kui lihtne on uppuda igapäevastesse ülesannetesse ja kaotada silmist suurem pilt. Vaatame koos viite olulist põhimõtet, mis aitavad nii sinu kui ka sinu klientide elu lihtsamaks muuta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.05.25, 09:51
Enno Lepvalts: “Vigade eest vastutab ettevõtja oma rahaga”. Vastutus ja riskid
Eesti ettevõtlusmaastik on viimastel aastatel aina pingelisem: maksutõusud, inflatsioon ja õiguskeskkonna karmistumine nõuavad ettevõtjatelt üha suuremat valvsust. Raamatupidamisbüroo juht Enno Lepvalts rõhutab, et iga otsus – olgu see tehing või koostöö – peab tuginema teadlikule kontrollile, sest vigade eest maksab ettevõtja oma rahaga. Ja mõnikord ka maine või vabadusega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele