Kas oled oma raamatupidaja karjääri alguses ja tunned, et detailid varjutavad sageli suurema pildi? Need viis väärt põhimõtet aitavad sul keerulistes oludes hoida häid suhteid oma klientidega.
Raamatupidaja ja kliendi vaheline suhe tugineb usaldusel, selgusel ja vastutusel. Me kõik teame, kui lihtne on uppuda igapäevastesse ülesannetesse ja kaotada silmist suurem pilt. Vaatame koos viite olulist põhimõtet, mis aitavad nii sinu kui ka sinu klientide elu lihtsamaks muuta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastik on viimastel aastatel aina pingelisem: maksutõusud, inflatsioon ja õiguskeskkonna karmistumine nõuavad ettevõtjatelt üha suuremat valvsust. Raamatupidamisbüroo juht Enno Lepvalts rõhutab, et iga otsus – olgu see tehing või koostöö – peab tuginema teadlikule kontrollile, sest vigade eest maksab ettevõtja oma rahaga. Ja mõnikord ka maine või vabadusega.