• 17.10.22, 08:00

Ostjate stimuleerimisprogrammide kajastamine

Enamik kaubandusega tegelevatest majandusüksustest on müügi suurendamise ja ostjate kinnistamise eesmärgil välja töötanud ja juurutanud klientide stimuleerimisprogrammid.
Tartu Ülikooli majandusteaduskonna lektor Juta Tikk
  • Tartu Ülikooli majandusteaduskonna lektor Juta Tikk
  • Foto: Meeli Küttim
Müüdavatele kaupadele lisatakse tagastatavaid kuponge, ostjatele pakutakse võimalust koguda ja tagastada pakendeid, korke jms, teatud ostusumma ületamise korral jagatakse marke või kleebiseid, korraldatakse loteriisid, ostusummalt arvestatakse boonuspunkte, müüakse kinkekaarte. Kupongide, pakendite, korkide, markide, kleebiste jms esitamisel saavad ostjad teatud kaupu osta soodushinnaga, loteriivõitja saab auhinna. Soodushinnaga kaupade, mida stimuleerimisprogrammide käigus ostjatele müüakse, üldnimetuseks on preemiakaubad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.06.25, 17:27
Kuidas tarkvaravahetus vussi läks. “Esimesel päeval ütlesid töötajad, et lähevad haiguslehele”
Väiksemas ettevõttes võib uue tarkvara juurutamine võtta kolm-neli kuud, suurettevõtetes ka paar aastat, rääkis Itera müügi- ja turundusjuht Marek Maido. Muudatuste juhtimine on erakordselt oluline, et vahetus õnnestuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele