Autor: Juta Tikk, Tartu Ülikooli majandusteaduskonna lektor • 17. oktoober 2022

Ostjate stimuleerimisprogrammide kajastamine

Enamik kaubandusega tegelevatest majandusüksustest on müügi suurendamise ja ostjate kinnistamise eesmärgil välja töötanud ja juurutanud klientide stimuleerimisprogrammid.
Tartu Ülikooli majandusteaduskonna lektor Juta Tikk
Foto: Meeli Küttim

Müüdavatele kaupadele lisatakse tagastatavaid kuponge, ostjatele pakutakse võimalust koguda ja tagastada pakendeid, korke jms, teatud ostusumma ületamise korral jagatakse marke või kleebiseid, korraldatakse loteriisid, ostusummalt arvestatakse boonuspunkte, müüakse kinkekaarte. Kupongide, pakendite, korkide, markide, kleebiste jms esitamisel saavad ostjad teatud kaupu osta soodushinnaga, loteriivõitja saab auhinna. Soodushinnaga kaupade, mida stimuleerimisprogrammide käigus ostjatele müüakse, üldnimetuseks on preemiakaubad.

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700