• 17.10.22, 08:00

Ostjate stimuleerimisprogrammide kajastamine

Enamik kaubandusega tegelevatest majandusüksustest on müügi suurendamise ja ostjate kinnistamise eesmärgil välja töötanud ja juurutanud klientide stimuleerimisprogrammid.
Tartu Ülikooli majandusteaduskonna lektor Juta Tikk
  • Tartu Ülikooli majandusteaduskonna lektor Juta Tikk
  • Foto: Meeli Küttim
Müüdavatele kaupadele lisatakse tagastatavaid kuponge, ostjatele pakutakse võimalust koguda ja tagastada pakendeid, korke jms, teatud ostusumma ületamise korral jagatakse marke või kleebiseid, korraldatakse loteriisid, ostusummalt arvestatakse boonuspunkte, müüakse kinkekaarte. Kupongide, pakendite, korkide, markide, kleebiste jms esitamisel saavad ostjad teatud kaupu osta soodushinnaga, loteriivõitja saab auhinna. Soodushinnaga kaupade, mida stimuleerimisprogrammide käigus ostjatele müüakse, üldnimetuseks on preemiakaubad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.25, 17:04
Reaalajas aruandlus: kas ettevõtted on valmis?
Reaalajas aruandlus liigub üha kindlamalt uue normaalsuse suunas, kus ettevõtted saavad oma andmeid esitada riigile kiiresti, täpselt ja struktureeritult. Mida see endaga kaasa toob ning milleks firmad ja organisatsioonid peavad valmis olema, selgitab raamatupidamisettevõtte Vesiir OÜ juhataja Enno Lepvalts.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele