• 20.10.21, 09:00

Äriühendused ja konsolideerimise üldised põhimõtted

Majanduskeskkonna arenedes ja konkurentsi teravnedes on paljud ettevõtted võtnud eesmärgiks suurenemise, tegeledes tootearendusega, tõhustades turundus- ja reklaamitegevust ning suurendades niimoodi turuosa. Kui aga võetakse suund ettevõttevälisele kasvule, on tavaliselt tegu äriühendusega, s.t tütarettevõtte loomise või omandamisega, mille kaudu omandatakse kontroll selle äri- ja finantsotsuste üle.
Tartu Ülikooli majandusteaduskonna lektor Juta Tikk
  • Tartu Ülikooli majandusteaduskonna lektor Juta Tikk
  • Foto: Meeli Küttim
Äriühenduste arvestust Eesti finantsaruandluse standardi raames selgitab RTJ 11 „Äriühendused ning tütar- ja sidusettevõtete kajastamine”.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.08.25, 16:23
Digitaliseerimine ei ole enam valik, vaid turu nõue
Laomajanduse ja tarneahelate probleemid on ettevõtetele tuttavad juba aastakümneid: andmed on laiali erinevates süsteemides, tarkvarad ei suhtle omavahel piisavalt, varud liiguvad vales tempos ja töötajad kulutavad märkimisväärse osa ajast lihtsalt asjade otsimisele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele