Autor: Juta Tikk, Tartu Ülikooli majandusteaduskonna lektor • 20. oktoober 2021
Ainult tellijatele
Äriühendused ja konsolideerimise üldised põhimõtted
Majanduskeskkonna arenedes ja konkurentsi teravnedes on paljud ettevõtted võtnud eesmärgiks suurenemise, tegeledes tootearendusega, tõhustades turundus- ja reklaamitegevust ning suurendades niimoodi turuosa. Kui aga võetakse suund ettevõttevälisele kasvule, on tavaliselt tegu äriühendusega, s.t tütarettevõtte loomise või omandamisega, mille kaudu omandatakse kontroll selle äri- ja finantsotsuste üle.
Tartu Ülikooli majandusteaduskonna lektor Juta Tikk
Autor: Meeli Küttim
Äriühenduste arvestust Eesti finantsaruandluse standardi raames selgitab RTJ 11 „Äriühendused ning tütar- ja sidusettevõtete kajastamine”.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Raamatupidaja iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.