Ainult tellijatele
Autor: Juta Tikk, Tartu Ülikooli majandusteaduskonna lektor • 20. oktoober 2021
Ainult tellijatele

Äriühendused ja konsolideerimise üldised põhimõtted

Majanduskeskkonna arenedes ja konkurentsi teravnedes on paljud ettevõtted võtnud eesmärgiks suurenemise, tegeledes tootearendusega, tõhustades turundus- ja reklaamitegevust ning suurendades niimoodi turuosa. Kui aga võetakse suund ettevõttevälisele kasvule, on tavaliselt tegu äriühendusega, s.t tütarettevõtte loomise või omandamisega, mille kaudu omandatakse kontroll selle äri- ja finantsotsuste üle.

Tartu Ülikooli majandusteaduskonna lektor Juta Tikk
Autor: Meeli Küttim

Äriühenduste arvestust Eesti finantsaruandluse standardi raames selgitab RTJ 11 „Äriühendused ning tütar- ja sidusettevõtete kajastamine”.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700