• 02.10.21, 08:00

Ajajuhtimine – mida teha, kui aega ei ole?

Olen viimasel ajal ise sattunud ajapuuduse lõksu, mis on mind pannud rohkem tähelepanu pöörama oma ajakasutusele ning selle efektiivsusele. Efektiivne ajajuhtimine on kiiretel perioodidel eriti oluline. Mistõttu võtsin aega, et panna kirja enda jaoks olulisemad ja toimivad põhimõtted, mis aitavad igapäevaselt tööl aega kokku hoida ning vähendavad stressi tegemata jäänud asjade pärast.
Ajajuhtimine – mida teha, kui aega ei ole?
  • Foto: Unsplash

1. Pane asjad tähtsuse järjekorda

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.25, 17:04
Reaalajas aruandlus: kas ettevõtted on valmis?
Reaalajas aruandlus liigub üha kindlamalt uue normaalsuse suunas, kus ettevõtted saavad oma andmeid esitada riigile kiiresti, täpselt ja struktureeritult. Mida see endaga kaasa toob ning milleks firmad ja organisatsioonid peavad valmis olema, selgitab raamatupidamisettevõtte Vesiir OÜ juhataja Enno Lepvalts.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele