Autor: Hanna Jõgi • 2. oktoober 2021

Ajajuhtimine – mida teha, kui aega ei ole?

Olen viimasel ajal ise sattunud ajapuuduse lõksu, mis on mind pannud rohkem tähelepanu pöörama oma ajakasutusele ning selle efektiivsusele. Efektiivne ajajuhtimine on kiiretel perioodidel eriti oluline. Mistõttu võtsin aega, et panna kirja enda jaoks olulisemad ja toimivad põhimõtted, mis aitavad igapäevaselt tööl aega kokku hoida ning vähendavad stressi tegemata jäänud asjade pärast.
Foto: Unsplash

1. Pane asjad tähtsuse järjekorda

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700