Tööinspektsiooni peadirektori asetäitja Meeli Miidla-Vanatalu selgitab, kes peab kandma kodukontorisse soetatava vara kulud.
Lugeja küsib: Paljud meie ettevõtte töötajad on juba kolmveerand aastat kaugtööl kodukontoris. See pole nende vaba valik, sest kevadel ja ka nüüd ei saa kontorisse viiruse nakkuse vältimise pärast, seda soovitab riik samuti. Töötajad soovivad koju tööks sobivaid laudu ja toole. Meil on kontoris selline mööbel, mida koju viia ei saa, nii et nad peaksid need endale ise soetama. Kuidas aga jaotuvad tööandja ja töötaja kulud selles olukorras?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HRX on pereettevõtte taustaga rahvusvaheline logistikaettevõte, mis teenindab aastas enam kui 5000 klienti ning toimetab kohale üle 400 000 saadetise kogu Euroopas.