Maksu- ja Tolliamet (MTA) sulges ajutiselt Jõhvi teenindusbüroo, kuna üks töötajatest andis positiivse COVID-19 proovi.
MTA edastab Terviseametile kõikide isikute kontaktandmed, kes võisid töötajaga teenindusbüroos kokku puutuda. Terviseamet saadab nendele isikutele infokirja juhistega, kuidas edasi toimida.
Jõhvi teenindusbüroo suletakse vähemalt kaheks nädalaks ning avatakse eeldatavalt alates 14. septembrist. Lähimad avatud teenindusbürood asuvad Rakveres ja Narvas. „Vabandage tekkinud ebamugavuste pärast. Palume kõikidel inimestel haiguskahtluse või haigusnähtude ilmnemise korral meie büroosid mitte külastada ning kogu info edasiste tegevuste kohta avaldame operatiivselt MTA kodulehel,“ ütles MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa.
Kõik teised MTA teenindusbürood jätkavad tavapärast tööd. Endiselt on avatud kõik MTA elektroonilised kanalid ja infotelefonid 880 0811 (eraklient), 880 0812 (äriklient), 880 0814 (tolliinfo), 880 0815 (e-maksuteenused) ning samuti on võimalus kirjutada e-posti aadressidele
[email protected],
[email protected],
[email protected] või
[email protected]. MTA-le saab esitada küsimusi ka iseteeninduskeskkonna e-MTA kaudu (menüüpunktis „Suhtlus“ või jaluses lingilt „Saadan kirja“).
Allikas: Maksu- ja Tolliamet
Seotud lood
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.