Ainult tellijatele
Autorid: Angeelika Utsal, Helis Viirlaid, Nicole Kimi Freirik, Taimi Elenurm • 17. veebruar 2020
Ainult tellijatele

Kriis kui õppetund, mis aitab areneda

Inimesed tajuvad kriise erinevalt ning need võivad tuua kaasa muret ja kannatusi, mida aitab leevendada arusaamine, et kriis ettevõttes on loomulik ja vajalik protsess, mis võimaldab firmal kasvada ja areneda.

Autor: Pixabay

Mati Feldmanni 2010. aastal koostatud raamatus „Kriisijuhtimine” kirjeldatakse kriisi kui ootamatut või pikema aja jooksul kujunenud muutust, mis tekitab kiiret lahendamist nõudva pakilise probleemi. Selleks võib olla näiteks sündmus, mis ohustab organisatsiooni püsimajäämist. Kriisiks võib nimetada ka juhtumeid, mille tulemusel saab organisatsioon negatiivse tähelepanu osaliseks ja on kahjustatud finantsseis, maine klientide silmis või suhted avalikkusega. Kriis võib olla ka õppetund, mis aitab tulevasi kriise ette näha, juhtida ja nendega paremini toime tulla ning pakub vahel koguni uusi võimalusi organisatsiooni arenguks. Kriisijuhtimisel on viis etappi, mis õpetavad organisatsioonisiseseid kriise ületama nii, et need looksid võimalusi arenguks.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700