Uudised
Ainult tellijale

Kriis kui õppetund, mis aitab areneda

Inimesed tajuvad kriise erinevalt ning need võivad tuua kaasa muret ja kannatusi, mida aitab leevendada arusaamine, et kriis ettevõttes on loomulik ja vajalik protsess, mis võimaldab firmal kasvada ja areneda.

Foto: Pixabay

Mati Feldmanni 2010. aastal koostatud raamatus „Kriisijuhtimine” kirjeldatakse kriisi kui ootamatut või pikema aja jooksul kujunenud muutust, mis tekitab kiiret lahendamist nõudva pakilise probleemi. Selleks võib olla näiteks sündmus, mis ohustab organisatsiooni püsimajäämist. Kriisiks võib nimetada ka juhtumeid, mille tulemusel saab organisatsioon negatiivse tähelepanu osaliseks ja on kahjustatud finantsseis, maine klientide silmis või suhted avalikkusega. Kriis võib olla ka õppetund, mis aitab tulevasi kriise ette näha, juhtida ja nendega paremini toime tulla ning pakub vahel koguni uusi võimalusi organisatsiooni arenguks. Kriisijuhtimisel on viis etappi, mis õpetavad organisatsioonisiseseid kriise ületama nii, et need looksid võimalusi arenguks.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile Raamatupidamise Praktiku lugudele
  • Ligipääsu ajakirja PDF-idele
  • Ajakirja paberväljaande
  • Võimaluse küsida erialast nõu asjatundjadelt
  • Jaga lugu:
    Seotud lood
    RAAMATUPIDAJA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad raamatupidaja uudised igal nädalal enda postkasti.

    Raamatupidaja.ee toetajad:

    Marianne Lõhmus
    Marianne Lõhmusraamatupidaja.ee ärijuhtTel: 6670405
    Cätlin Puhkan
    Cätlin Puhkanraamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700