Autor: Raamatupidaja.ee • 6. veebruar 2020
Deloitte nimetati kõige väärtuslikumaks kommertsteenuste kaubamärgiks maailmas
Rahvusvaheline konsultatsiooniettevõte Brand Finance, mis reastab igal aastal globaalsed brändid väärtuse alusel, nimetas Deloitte'i teist aastat järjest maailma kõige tugevamaks ja väärtuslikumaks kommertsteenuste kaubamärgiks.
Deloitte Eesti tegevjuht Kristine Jarve
Foto: Meeli Küttim
„Brand Finance Global 500“ on igal aastal koostatav edetabel, mis reastab erinevate valdkondade globaalsed brändid kaubamärgi väärtuse alusel. Edetabeli koostaja, sõltumatu konsultatsioonifirma Brand Finance, nimetas 2020. a kõige tugevamaks ja väärtuslikumaks kommertsteenuste brändiks nõustamisteenuste ettevõtte Deloitte, mis edestab edetabelis kõiki teisi Big 4 konsultatsiooniettevõtteid.