Autor: Raamatupidaja.ee • 6. veebruar 2020
Ainult tellijatele

Deloitte nimetati kõige väärtuslikumaks kommertsteenuste kaubamärgiks maailmas

Rahvusvaheline konsultatsiooniettevõte Brand Finance, mis reastab igal aastal globaalsed brändid väärtuse alusel, nimetas Deloitte'i teist aastat järjest maailma kõige tugevamaks ja väärtuslikumaks kommertsteenuste kaubamärgiks.

Deloitte Eesti tegevjuht Kristine Jarve
Autor: Meeli Küttim

„Brand Finance Global 500“ on igal aastal koostatav edetabel, mis reastab erinevate valdkondade globaalsed brändid kaubamärgi väärtuse alusel. Edetabeli koostaja, sõltumatu konsultatsioonifirma Brand Finance, nimetas 2020. a kõige tugevamaks ja väärtuslikumaks kommertsteenuste brändiks nõustamisteenuste ettevõtte Deloitte, mis edestab edetabelis kõiki teisi Big 4 konsultatsiooniettevõtteid.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700