Autor: Raamatupidaja.ee • 16. oktoober 2019

Väärtuspõhine hinnastamine – tippraamatupidaja salarelv

Sinagi oled tõenäoliselt tähele pannud, et kui keegi ettevõtlusest kõneleb, jõuab ta pea alati järgneva tõdemuseni: kliendile tuleb väärtust luua, sest nii on võimalik oma tootele/teenusele kõrgem hind määrata. Väga tore, aga kuidas see väärtuse loomine välja näeb?
Foto: pixabay

Õnneks on üks tore legend, mis seda elegantselt illustreerib.

Liitu Raamatupidaja uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700