Märtsi lõpus kutsuti mind raamatupidamisbüroode konverentsile müügist rääkima. Sel hetkel käis peast läbi uitmõte: raamatupidamine ja müük? Mis neil omavahel pistmist? Need on ju nagu sool ja pipar, täiesti erinevad.

- Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger analüüsib klientide vajadusi
Raamatupidamisteenus on siiski nagu iga teinegi teenus ja ka siin on elatise teenimiseks oluline teada, kuidas seda müüa. Müüa nii, et eristud teistest. Kuulsin ühelt valdkonna tegijalt, et tegevusalal registreeritud ettevõtteid on koguni 4000 ringis. Isegi kui välja jätta suurfirmad, kellele see on kõrvaltegevus, võib seda ikkagi nimetada tihedaks konkurentsiks. Kuidas sellisest massist eristuda?
Seotud lood
Laomajanduse ja tarneahelate probleemid on ettevõtetele tuttavad juba aastakümneid: andmed on laiali erinevates süsteemides, tarkvarad ei suhtle omavahel piisavalt, varud liiguvad vales tempos ja töötajad kulutavad märkimisväärse osa ajast lihtsalt asjade otsimisele.