• 10.06.19, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida kliendid tegelikult vajavad?

Märtsi lõpus kutsuti mind raamatupidamisbüroode konverentsile müügist rääkima. Sel hetkel käis peast läbi uitmõte: raamatupidamine ja müük? Mis neil omavahel pistmist? Need on ju nagu sool ja pipar, täiesti erinevad.
Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger analüüsib klientide vajadusi
  • Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger analüüsib klientide vajadusi
Raamatupidamisteenus on siiski nagu iga teinegi teenus ja ka siin on elatise teenimiseks oluline teada, kuidas seda müüa. Müüa nii, et eristud teistest. Kuulsin ühelt valdkonna tegijalt, et tegevusalal registreeritud ettevõtteid on koguni 4000 ringis. Isegi kui välja jätta suurfirmad, kellele see on kõrvaltegevus, võib seda ikkagi nimetada tihedaks konkurentsiks. Kuidas sellisest massist eristuda?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.05.25, 09:51
Enno Lepvalts: “Vigade eest vastutab ettevõtja oma rahaga”. Vastutus ja riskid
Eesti ettevõtlusmaastik on viimastel aastatel aina pingelisem: maksutõusud, inflatsioon ja õiguskeskkonna karmistumine nõuavad ettevõtjatelt üha suuremat valvsust. Raamatupidamisbüroo juht Enno Lepvalts rõhutab, et iga otsus – olgu see tehing või koostöö – peab tuginema teadlikule kontrollile, sest vigade eest maksab ettevõtja oma rahaga. Ja mõnikord ka maine või vabadusega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele