10. detsember 2018
Ainult tellijatele

Sander Kallasmaa: klientide ja töötajate rahulolu on võrdselt tähtis

„Päris nii ei ole, et tehnoloogia võtab kogu finantstöö üle ja inimesi pole enam vaja. Töö lihtsalt muutub ja ajaga tuleb kaasas käia,” viitab vandeaudiitor, Baker Tilly Baltics OÜ juhtiv partner Sander Kallasmaa levinud kartusele, et varsti teevad arvutid ja robotid suure osa tööst ära.

Baker Tilly Baltics OÜ juhtiv partner Sander Kallasmaa
Autor: Meeli Küttim

„Kui vaadata, mis toimub arvestusvaldkonnas, siis sisestamistööd jääb küll järjest vähemaks, aga finantsinimest või raamatupidajat on tulevikus endiselt vaja selleks, et infot tõlgendada ja seda juhtkonnale edasi anda. Nii et inimesi on ikka vaja,” rõhutab kakskümmend aastat audiitorina töötanud Sander. Selleks, et arvutid hakkaks päriselt inimese tööd tegema, tuleb veel väga palju vaeva näha. Mida suurem digiteerimine, mida suurem arvutite osatähtsus, seda enam peab finantsspetsialist oskama suhelda, selgitada, individuaalselt nõu anda, andmeid analüüsida, arvude taha näha ja kliendi soove mitu sammu ette aimata.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Raamatupidaja.ee toetajad:
Mare TimianRaamatupidaja.ee juhtTel: 6670405
Külli ReinoRaamatupidaja.ee toimetajaTel: 6670405
Cätlin PuhkanRaamatupidaja.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700