• 13.08.18, 13:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida ja kuidas reklaamib sinu konkurent Facebookis?

Kas teadsid, et nüüd saab vaadata, mis reklaamid valitud Facebooki lehe alt hetkel jooksevad (active ads)? Lisaks on iga lehe juures võimalik näha, millal see loodi ja kas on olnud hiljutisi nimevahetusi.
Millist infot oskad konkurentide FB-lehtedelt välja lugeda?
  • Millist infot oskad konkurentide FB-lehtedelt välja lugeda? Foto: Pixabay
Aktiivsete reklaamide vaatamist kommenteeritakse juba kui head võimalust luurata konkurentide tegevuse järgi. Kindlasti on see hea võimalus näha, mis kampaaniad konkurentidel jooksevad, mis formaate kasutatakse jpm.
Eeldusel, et te juba tunnete oma konkurente, siis nende aktiivsete reklaamide jälgimine ei pruugi anda eriti uut infot nende tegevuste kohta. Lisaks ei anna need postitused tihti ka uut inspiratsiooni.
Konkurentide jälgimisele lisaks soovitan leida hoopis aega, et vaadata, mida teevad brändid täiesti teistest valdkondadest ja teistel turgudel. Õppida ja integreerida enda kampaaniatesse uusi elemente, kuidas lugusid rääkida ja tähelepanu haarata.
Selleks, et vaadata, mis reklaamid hetkel jooksevad (ka boostitud orgaaniline sisu) sulle huvi pakkuva Facebooki lehe all, vajuta vastava lehe vaates vasakul all “Info and Ads.”
Iga Facebooki kasutaja saab “Info and ads” vaates ka mugavalt raporteerida ebasobivaid reklaame või reklaamis sisalduvaid elemente.
Kui vastaval lehel ei ole sinu regioonil hetkel aktiivseid reklaame, siis vali rippmenüüst riik. Vaata näiteks GoPro Facebooki lehte:
Valikus võib olla ka kümneid riike:
Kodumaine näide Photopoint.ee näitel:
Usun, et see muudatus on heaks inspiratsiooni allikaks ideede kogumisel, luues ka rohkem läbipaistvust, mida ja kuidas reklaamitakse.
Tahad sotsiaalmeedia paremini enda kasuks tööle panna?
Vaata 28. augustil ainulaadset veebiseminari "Raamatupidamisteenuse turundamine sotsiaalmeedias"!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.09.24, 09:56
Raamatupidajale: tõhus ja praktiline lahendus võlgade kättesaamiseks - Infopanga võlaregister
Raamatupidajate töö on paratamatult seotud ka keeruliste võlgnike ja võlgadega. Paraku on võlgnikega tegelemine sageli aeganõudev ja stressirohke, sest tuleb saata meeldetuletusi ja tegeleda ka vaidlustega. Infopanga võlaregistril on nüüd olemas tõhus lahendus, mis säästab raamatupidajate aega ja ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele