Eesti Kaubandus-Tööstuskoda ja Swedbank ootavad noori kuni 30-aastaseid (k.a) Eesti ettevõtjaid kandideerima 5000 euro suurusele noore ettevõtja preemiale. Preemia ja aasta noore ettevõtja tiitli annab president Kersti Kaljulaid üle 5. oktoobril toimuval pidulikul Eesti ettevõtlusauhindade galal.
- Välja antakse noore ettevõtja preemia Foto: Pixabay
Eelmisel aastal pälvis aasta noore ettevõtja tiitli ja preemia Taxify OÜ asutaja ja omanik Markus Villig. Tema hinnangul oli konkursil osalemine igati põhjendatud. „Noore ettevõtja preemia annab alustavale juhile enesekindlust ja tugeva tunnustuse, mis aitab tulevikus kaasa nii töötajate kui klientide võitmisel,“ kinnitas Villig.
Noore ettevõtja preemia konkurss on mõeldud kuni 30-aastasele (k.a) Eestis registreeritud ettevõtte omanikele ja juhtidele, kes on paistnud silma oma ettevõtte hea käekäigu kindlustamisel, oma toodete, teenuste või tehnoloogiate uuenduslikul kasutamisel ning kes juba ekspordivad või omavad ekspordipotentsiaali.
Aasta noore ettevõtja tiitel toob endaga kaasa hulgaliselt meediakajastusi, märkamist ja tuntust avalikkuses ning ettevõtlusringkondades. Lisaks loob see paremad võimalused oma äri veelgi edendada.
Kandideerimiseks tuleb 10. septembriks saata digitaalselt allkirjastatuna ankeet ja motivatsioonikiri e-posti aadressile [email protected]. Oma kandidatuuri võivad esitada ettevõtjad ise, nende töötajad, kliendid või erialaorganisatsioonid jt. Konkursile esitatud kandidaatide hulgast valib võitja välja korraldaja organisatsioonide ja ettevõtjate esindajatest koosnev komisjon. Preemiat rahastab Swedbank Eesti AS.
Noore ettevõtja preemia konkurss toimub juba kolmandat korda. 2015. aastal pälvis tiitli ja preemia Indrek Ulst ettevõttest Mooncascade OÜ, 2016. aastal sai tunnustuse Markus Villig ettevõttest Taxify OÜ.
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.